Wie gaat er mee naar Oostenrijk in de periode vanaf 16-2-2018?!

He Mede wintersporters,
Mijn familie kan dit jaar niet mee; ik wil wel heel graag! Ik zoek dus een of meer reismaatjes. Leeftijd maakt mij niets uit, man of vrouw.
Ik ben een man van 47, jong van hart, doet graag mee aan de apres ski maar gaat op tijd slapen om vroeg op te staan. Ik ben een skieer van gemiddeld niveau, hou van lange tochten maar ook van eten, drinken en lekker zonnen (als ie schijnt).
Ik heb een ruime auto dus dat is om te beginnen al geen probleem.

Laat me graag iets weten als je geinteresseerd bent,

Vriendelijke groeten, Patrick

Hoi Patrick,

Ik heb ook zin om dit jaar nog met wintersport te gaan en heb hetzelfde probleem met weinig geintereseerde vrienden en familie :(
Ben een man van 42 en ik heb al ruim 10 jaar ervaring met snowboarden en met vroeg opstaan heb ik geen problemen :)
De week van 16-2 vind ik prima !

Ik hoor graag van je (details kunnen we eventueel via een PB bespreken)

Vriendelijke groeten,

Hoi Patrick,

Ik ben net terug van 2 weken skiën maar ook zin om in februari of maart nog een keer te gaan alleen ook geen geïnteresseerde vrienden en/of familie.
Ik ben een man van 55 en ik heb al ruim 25 jaar ervaring met skiën.
Groeten Hans

Hallo!

Ik heb mij vergist in de datum!! Ik dacht dat het hele land tegelijk krokusvakantie had maar dat is niet zo. Mijn periode van 16-2 t/m 2-3 valt precies in de krokusvakantie en dat is nu juist de tijd die ik wil omzeilen i.v.m. de drukte en de prijzen. De periode is dus ervoor (dat is kort dag!) of erna. Ik heb Hans inmiddels gesproken en we kijken momenteel wat onze mogelijkheden zijn. Laat het gerust weten als je nog geinteresseerd bent.

Groeten, Patrick

Haha…10-02 is het carnavalsvakantie bij ons in ht Zuiden …zul je eingenlik nog vroeger moeten gaan.

Plaats een reactie