Iemand ervaring met de Blizzard RC TI

Heb idd overlegd en ze wil haar huidige ski’s behouden, sorry. Ze vind ze heerlijk. Ze heeft ook nieuwe Fischer wc slalomski’s maar die zijn in principe voor in de hal gekocht 😉

Pirmin op 01 feb 2022 19:02

Helaas kan ik geen setje vinden. Houd me alvast op de hoogte als je dochter je bedenkt! ;-)
Ruilen tegen de 172cm kan, maar overkopen behoort ook tot de optie.

Ze zijn echt nog wel te vinden hoor, al zal een nieuw setje niet meevallen.
Het is aan een ieder om besluiten via welke websites je het durft of niet, maar ik vind alle lengtes nog.
Finn, ik stuur je wat via PM.

Liever technisch mooi van blauw dan krampachtig van rood :-D

Alsnog een setje van 166 kunnen vinden voor mezelf. Dus bij deze een setje van 172cm te koop. Foto’s volgen, maar ze zijn nog in zeer goede staat.
PM bij interesse.

Als starter van dit topic (2018)…ski ik nu al wat jaartje op deze ski. En ik ben nog steeds zeer tevreden! Nu kriebelt het wel een beetje; wat is een waardige opvolger? Af en toe wel eens wat anders gehuurd…maar nog niet de ware tegengekomen :-)

Jammer dat sneeuw kan smelten;;

Tja, na een hele week op Black Crows is het moment nu toch gekomen dat ik de RC Ti wil verkopen.
166cm in uitstekende staat.
Zie aparte topic.

Liever technisch mooi van blauw dan krampachtig van rood :-D

Ha mede Blizzard RC TI liefhebbers,

Hier even een vooraankondiging:
Ik heb voor mezelf 2 setjes RC TI’s, eentje 1m72 waar ik t meest op ski en eentje van 1m78 als backup voor als de 1e ooit kapot gaan oid…

Nu heb ik net als aanvullende set een stel salomon race gs shots gekocht…met als doel wat meer stijfheid en zekerheid bij hogere snelheden…(ik heb ze ooit als huurski gehad en die bevielen me toen erg goed qua licht en toch heel rustig aan de voet op snelheid)

Die ga ik komende week uittesten…

Kan zijn dat ik daarna besluit een setje RC TIs weg te doen…

Geinteresseerden kunnen me een DM sturen

Groet
Sam

Plaats een reactie