Jones Mountain Twin 154 of 157?

Goedemiddag,

Sta op het punt om een Jones Mountain Twin te kopen alleen twijfel ik tussen de 154 of de 157.
De winkelier raad mij de 154 aan maar als ik naar de Size Chart kijk kom ik op de 157.
Size Chart Jones
154 54-77 kg
157 59-82 kg

Ik weeg 75 kilo(1.74)en wil het board wel graag speelt houden.

@Sneeuwbaard ?

Wat is je algemene conditie, wat ga je doen met het bord?

Wat is je algemene conditie, wat ga je doen met het bord?

Brian36 op 13 feb 2018 13:37

Bedankt voor je snelle reactie ,

Mijn niveau zit tussen beginner en gevordenen in .
Ben voornamelijk te vinden op de pistes en ga nu steeds vaker het park in om te oefenen met freestyle.
Zoek een goede speelse alles kunner maar wat wel stabiel is op snelheid en met ijs.

Met je conditie bedoelde ik eigelijk, hoe sterk zijn je benen.
Heb je echt stevige benen, kan je voor 157 gaan.

Maar als je er het park mee in wilt, zou ik 154 gaan.
Het is een vrij stijf volledig camber board, dus zolang je niet tegen 100km/u de berg afwilt, is hij lang genoeg denk ik.
Wil je er iets of wat poeder mee rijden, zou ik 157 gaan.

De Jones MT is al een erg makkelijke plank om op te rijden, dus als je een klein beetje techniek hebt, of bereid bent lessen te nemen, dan zou ik sowieso voor de 157 gaan. Het is in tegenstelling tot wat hierboven staat juist een relatief soepele plank met rocker in de neus en de staart wat de plank al een erg speels karakter mee geeft.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

De Jones MT is al een erg makkelijke plank om op te rijden, dus als je een klein beetje techniek hebt, of bereid bent lessen te nemen, dan zou ik sowieso voor de 157 gaan. Het is in tegenstelling tot wat hierboven staat juist een relatief soepele plank met rocker in de neus en de staart wat de plank al een erg speels karakter mee geeft.

Sneeuwbaard op 14 feb 2018 17:12

Bedankt voor je reactie Sneeuwbaard !

Door het CamRock profiel had ik al zo mijn twijfels over de 154 en als ik berichten lees op buitenlandse forums word ook de 157 aangeraden voor mijn gewicht dus word het de 157!

*bericht bewerkt door Michaelwi op 15 feb 2018 07:55

null

null

Vandaag mijn Jones Mountain Twin 157 binnen gekregen alleen nu heb ik hem nagemeten en ik kom op 160 cm lang…
Lijkt me dat ik een verkeerde maat heb gekregen of doe ik iets verkeerds ?

*bericht bewerkt door Michaelwi op 17 feb 2018 20:25

Staat er geen maat op het board zelf?? Meestal op de sidewall ofzo.

Übung macht den meister!!!

Staat er geen maat op het board zelf?? Meestal op de sidewall ofzo.

RFKANGOO op 17 feb 2018 20:31

null

Bedankt voor je reactie ,ja ik zie het nu staan 162 …
Is blijkbaar iets verkeerd gegaan.

Even contact opnemen met de shop en terugsturen dan maar.

Übung macht den meister!!!

Plaats een reactie