Roma ski - exoskelet de toekomst?

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Moet aan de film wall-e denken. Maar voor minder valide mensen kan het zeker een uitkomst zijn.

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Roma ski klinkt wat racistisch? of is het toch ROAM? ;)

Mr. Slow

Voor mij is het iig niks
Moet alsnog de skischoenen aan, en dat is juist mijn probleem
Blijf wel lekker zitskiën 😀

Roma ski klinkt wat racistisch? of is het toch ROAM? ;)

Quick op 29 mrt 2018 23:35

Autocorrect…

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Roma ski klinkt wat racistisch? of is het toch ROAM? ;)

Quick op 29 mrt 2018 23:35

Autocorrect…

Chonn op 30 mrt 2018 07:58

Auto-incorrect ;-)

Het ziet er wat stijfjes uit. Misschien een oplossing voor mensen die anders helemaal niet zouden gaan skiën, maar voor gezonde mensen lijkt me dit onzin. Een beetje zoals met elektrische fietsen (tenzij echt gebruikt als vervoersmiddel i.p.v. recreatief).

Het ziet er wat stijfjes uit. Misschien een oplossing voor mensen die anders helemaal niet zouden gaan skiën, maar voor gezonde mensen lijkt me dit onzin. Een beetje zoals met elektrische fietsen (tenzij echt gebruikt als vervoersmiddel i.p.v. recreatief).

Martin7182 op 30 mrt 2018 21:27

En toch zijn er hele volksstammen die een elektrische fiets nemen. Stop mij maar in een E stoel als ik een elektrische fiets koop (zeg ik nu)

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Het ziet er wat stijfjes uit. Misschien een oplossing voor mensen die anders helemaal niet zouden gaan skiën, maar voor gezonde mensen lijkt me dit onzin. Een beetje zoals met elektrische fietsen (tenzij echt gebruikt als vervoersmiddel i.p.v. recreatief).

Martin7182 op 30 mrt 2018 21:27

Even je geluid aanzetten… het is ook niet voor gezonde mensen…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Dat zegt hij dan wel heel subtiel. Het gevaar met een product als deze is dat mensen het gaan gebruiken uit gemakzucht. Met zwakke knieën kun je meestal beter je spieren er omheen trainen, i.p.v. ze te ontlasten.

Plaats een reactie