Wie heeft er zin om mee te gaan skiën in 2019

Ik getrouwde man van 47 wil gaan skiën mijn partner skiet niet meer zoek een gezellig persoon dat ook buiten het hoogseizoen gaat skieen en ook een barretje op zijn tijd gezellig vind

Misschien kan je aangeven wat je precies zoekt. Denk aan leeftijd, aantal personen, etc

Hallo
En is ook handig om te weten wat je voorkeur heeft oostenrijk/frankrijk en in welke tijd jan/feb of maart.

Gr

Zo dat zijn de reacties nou ik denk ben 47 gezellige skiër dus rond de zelfde leeftijd en regio denk eerder aan Frankrijk dan Oostenrijk en hoe veel personen nou minimaal 1 en maximaal ja eens kijken hoe het loopt

bel eens , dan kunnen we zien wat de mogelijkheden zijn;0496305323

Ik zou toch mijn telefoonnummer niet zomaar laten rondslingeren op fora @Rolando-44
Voor je het kan je diepsneeuwskiën in de spam…

Bla, bla, bla.

Daar zijn privéberichten een beter medium voor inderdaad.

Ik zou toch mijn telefoonnummer niet zomaar laten rondslingeren op fora @Rolando-44
Voor je het kan je diepsneeuwskiën in de spam…

bartvwg op 17 okt 2018 10:18

Er zijn hele boeken volgeschreven met telefoonnummers… Het internet staat er tevens vol mee.

Maar ook je ski stijl en niveau maakt nogal uit:
Als jij op topsnelheid zwarte pistes afvraagt dan is het niet erg gezellig met iemand die relaxed blauwe pistes wil cruisen.
Ski je liever ongeprepareerde sneeuw of bucke pistes? Vroeg beginnen of rustig aan? toeren of steeds dezelfde piste?
Off-piste of alleen op de piste?
Zo zijn er zoveel “ski-stijl” versies die van belang zijn als je iemand zoekt om mee te skien, die je nog niet vermeld hebt.

De zienswijze van GiGi in het topic ‘Dolemieten 2019-2020’ steun ik volledig en zou mogelijk ook hier toepasselijk kunnen zijn.
We spreken een uur voor ontbijt af, een lunch locatie, een uur van avondeten… en zien wel hoe vaak dit voor allen lukt.
Dus samen de sneeuw op kan, maar het moet niet voortdurend samen zijn.
Mits ik geen slaapkamer moet delen, wil ik op mijn 54 jarige leeftijd, binnen een dergelijke gedachte wel mee naar de sneeuw.
Ik wil wel nog wachten op nieuwe F19’s. Ze zijn besteld. (vermits sport-robl.at, die blijkbaar wel naar Nederland wilde verzenden, niet reageerde op mijn mail voor verzending naar het kleine Belgenland, bestelde ik ze bij skitreff.de)

Plaats een reactie