Gezocht skidrager

Skidrager voor 2 of 4 paar skies

Bedoel je skidragers voor bovenop de auto? Van die klemmen? Of bedoel je iets anders?

Of misschien een porter? Die de skies draagt van het hotel naar de lift en via de kroeg weer terug? ;)

Ik heb nog magnetische dragers. Is dat wat?

Mijn vrouw is een goede skidrager. Maar die heb ikzelf nodig.

@Drikus. Bedoel je nou je skidrager of je vrouw?

Hen48

@Hulst
Ik denk beide.
Zijn vrouw om de ski’s te dragen en om de skidragers te monteren , dit terwijl @Drikus de pistes verkent. :)

Born to run. B.S.

Of op de bar danst! 😉

Die jongen stelt een normale vraag. Jullie maken hem belachelijk. Help hem liever. Ik heb deze te koop:

null
Zou dat passen, denk je?

Wooow @DrPhil

kan jij hier dan niet meer in met je rugpijntjes sinds laatste skitrip? :)

Born to run. B.S.

Jawel, maar met die ski’s achterop loopt ie nog maar 310.

Gezien zijn nickname (geboortejaar 1946?) en het feit dat hij zichzelf net heeft aangemeld zou het zomaar kunnen dat hij nog niet helemaal thuis is in de wereld die ‘forum’ heet. Met zulke antwoorden (behalve die van @GiGi en @phma) zal ie waarschijnlijk wel afgehaakt zijn.

*bericht bewerkt door Alex op 14 sep 2018 11:14

When life gets too complicated.... SKI

.

*bericht bewerkt door DrPhil op 14 sep 2018 11:17

Deze?

null

ik heb deze nog liggen, weliswaar zonder sleuteltjes, maar thule kan deze leveren op nummer

null

better to be off piste, then to be pisted off

@Alex

denk je dat iemand van '47 niet meer tegen 'n “Joke” kan? :)

Maar je hebt gelijk, we dwaalden af, best “on topic” blijven en misschien kan de topicstarter wat méér info geven.

Born to run. B.S.

Precies vanaf nu weer on-topic!

Click. Click. Peace

@Ton.1946 Trek je maar niets aan van dit zooitje ongeregeld maar ze zijn wel grappig ;)
De Thule dragers van Wim zijn handig in gebruik moet u wel een alles drager hebben.

Dienten Die Alte schule

De skidragers zijn voor op dakdragers te monteren

Ton: Goede skibox heb je er sneller op, is zuiniger en stiller. Maar, doorgaans stukje duurder.

Ik heb begrepen dat ski’s op dak sowieso niet verstandig is, met name door de weersinvloeden.

Hen48

Plaats een reactie