Welk beroep oefenen jullie uit?

Werkzaam voor Wintersporters.nl als ontwikkelaar. Nooit tijd om te wintersporten want jullie willen allemaal een mooie wintersporters.nl ;)

Yo-han op 17 jan. 2012 08:37

Jij test toch altijd alleen de après-ski?

“…”
Jij test toch altijd alleen de après-ski?

Martijnski op 17 jan. 2012 16:42

Ja, maar daar moet je wel voor op wintersport. In de zomer is de après-ski lang niet zo gezellig als in de winter ;)

MAND!

arbeider die ook redelijk vast hangt van verlof geregeld door het bedrijf, echt balen! Wil iets anders doen maar weet niet goed wat…ben 21 jaar…en humaniora diploma maarja…waar kom je daarmee aan de bak tegenwoordig :)

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Gymleraar op een basisschool, dus gebonden aan de dure schoolvakanties…

Internationaal chauffeur. Ben dus altijd op vakantie ;-). Mijn vriendin is dierenarts en heeft (ff ruim een jaar) haar eigen praktijk. Dus vrij nemen hangt het meerendeel af van de drukte in de praktijk. Meestal gaan we rond eind aug begin sept op zomer vakantie. Volgend jaar willen we rond Jan/Feb voor het eerst op wintersport.

Ik ben nog student, net mijn HBO Pedagogiek afgerond en ik doe nu de Master Opvoedingsfilosofie. Binnenkort tijdelijk fulltime stagelopen, dus ik ga even nog niet werken.

Serfaus

Heb in NL 2 banen: 1. Facility Manager, 2. Ski- en snowboardinstructeur op een indoor rollenbaan. Ben voor wat betreft wintersport redelijk vrij om dit in te plannen, uiteraard wel met in het achterhoofd dat juist de weken tussen kerst en de krokus de drukke weken zijn in de skischool.

IK ga altijd een keer voor het seizoen (half oktober, Kitzsteinhorn) en in ieder geval in de meiweek (VT, seizoen afsluiten met de skischool). Daartussen plan ik ook ergens nog wel iets in… Zo rot is het leven helemaal niet ;-)

Huismoeder! :)

21 jaar en huismoeder??

Ja klopt ja, jonge moeder. 19 om precies te zijn.
Was toen bezig aan een opleiding waarbij ik 5 dgn in de week naar school moest.
Wou ik eerst af maken, maar zag het steeds minder zitten, dus aan het eind van mijn zwangerschap ermee gestopt. En hiervoor gekozen, bevalt goed.
Zo een kleine is zo groot. En vriend haalt het geld binnen, en we hebben een heerlijk leven zo!
Als de kleine naar school gaat, ga ik ook weer naar school :) .

Pas afgestudeerd marine biotechnoloog, oefen het alleen nog niet uit.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

werkzaam als loodgieter
vrij krijgen is meestal geen probleem mits ik nog genoeg vrije dagen heb.

@ Sven,

Ik heb Algemene Literatuurwetenschap gestudeerd en ben nu al 6 jaar aan de slag als consultant. Het bewijs van een gezond stel analytische hersens is daarin doorslaggevender dan de richting van je studie denk ik.

Leerkracht in het secundaire onderwijs.
Dus steeds tijdens de dure periodes op reis

MorRon

Werk als loodschieter op huurbasis in de regio amsterdam. Een no-nonse job met onregelmatige werktijden maar wel veel vrije dagen

ik ben zzper als laagspanningsmonteur en distributiemonteur gas en water.
kan zelf bepalen wanneer ik vrij ben dus dat is altijd wel lekker.en in de winter is de kans toch groot dat het werk stil ligt door de vorst net als de laatste 2,5 week.

ik ben huisvrouw/moeder chauffeur, wasvrouw, kokkin, interieur verzorgster enz enz mannusje van alles. manager thuisadres

Mischien een beetje rare vraag, maar ik zit nog op school en wil politieagent worden weet iemand of ik dan genoeg kan wintersporte? :p

Student :p

@ Jarno, ook politieagenten hebben vrije dagen hoor…

ik ben huisvrouw/moeder chauffeur, wasvrouw, kokkin, interieur verzorgster enz enz mannusje van alles. manager thuisadres

marie-louise op 15 feb. 2012 19:50

He ik ben niet alleen ;-)

Jarno zal dit wel niet gelezen hebben denk ik.Ja klopt ja, jonge moeder. 19 om precies te zijn.
Was toen bezig aan een opleiding waarbij ik 5 dgn in de week naar school moest.
Wou ik eerst af maken, maar zag het steeds minder zitten, dus aan het eind van mijn zwangerschap ermee gestopt. En hiervoor gekozen, bevalt goed.
Zo een kleine is zo groot. En vriend haalt het geld binnen, en we hebben een heerlijk leven zo!
Als de kleine naar school gaat, ga ik ook weer naar school smile . Al sinds de luiers een Flachau-ganger!

Ik ben banketbakker in een kustplaats en wij hebben buiten de school vakantie’s vrij. We hebben 2 school gaande kinderen en die krijgen nog steeds vrij. we gaan van 10 tot 24 maart naar fiss

Ik werk als begeleider in de gehandicaptenzorg. Geen enkel probleem om in de winterperiode vrij te krijgen.

he Desire, wij hebben wel het belangrijkste beroep ter wereld,enwel OPVOEDING van onze kinderen, + een hele batterij werkzaamheden:

snoeten poetzer,
troosten,
haal en breng service,
chauffeur,
wasvrouw,
kokkin,
interieur verzorgster,
Manager.( regelen)
enz enz
Wij worden toch wel ver onderbetaald hahahaha

@Marie-Louise, inderdaad!!!
Hahaha. Superwomenssss ;-)

ben ook huismama… en ook jong moeder 24 en 2 kids…

Groetjes Angela

Werk in het onderwijs. Dus altijd in de drukke en dure periodes op wintersport.

Je kunt het ook slim aanpakken… Gewoon skileraar worden :) de hele winter je passie uitoefenen!

Inmiddels al bijna 10 jaar als zelfstandig ondernemer werkzaam in de watersport.
Mijn werkzaamheden omvatten alles wat met de elektrotechnische installatie op jachten betreft.

Zeker in de winterperiode is het makkelijker om vrij te nemen, vanaf het voorjaar tot en met het najaar erg druk.
Ondanks de drukte probeer ik er wel altijd tussenuit te knijpen :-)

Plaats een reactie