verwijderen zomerwax

Ik heb afgelopen jaar mijn ski’s in Frankrijk een zomerwaxbeurt laten geven om het uitdrogen van het belag te voorkomen.
De man in de skishop vertelde dat ik deze waxlaag moet verwijderen voordat ik de ski’s weer ga gebruiken.

Nu heb ik zelf hiervoor geen materiaal en eigenlijk ben ik hiervoor ook te lui. (mijn auto gaat ook altijd door de wasstraat… :) )

Heeft iemand voor mij een adres in omgeving Rotterdam waar ik de zomerwaxlaag kan laten verwijderen ?

-wordt dan alleen de zomerwaxlaag verwijderd of wordt er ook een nieuwe laag aangebracht ?
-Gebeurt dit in een skishop handmatig of met een machine ?

Al vast bedankt !

als je een plexi schraper hebt dan is die zomerlaag er zo af. Maar ja… even verse laag erop daarna is wel nodig waarschijnlijk. Ligt er ook aan met wat voor wax er gewaxt is; goedkope universele of een beter wax.

Bij nagenoeg elke skishop kun je je ski’s laten prepareren (meestal machinaal en de echte shop met liefhebber en tijd doet het handmatig). Of je moet een hobbyist tegenkomen die het leuk vindt om even te doen voor je voor weinig…

Ik weet wel een hobbyist in die omgeving… Of ie je wil helpen is een andere vraag. PM me even voor meer info.

Ik wil het wel voor je doen hoor. Ik woon in Rotterdam Zuid

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie