Ski's testen in Nederland

Ben wel benieuwd hoe ze zich straks buiten in de langere bochten houden. Wellicht dat het tijd gaat worden afscheid te nemen van de LT’s (oude model, nog voor de Ti :)). Skibox begint wat vol te raken :)

evr66 op 26 nov 2018 15:05

Ski’s weg doen? Grotere skibox kopen!

GiGi op 26 nov 2018 15:06

da’s lastig zeg maar, echt veel groter zijn ze er niet :)

Edwin van Riel

Ik heb auto’s gezien met twee skiboxen naast elkaar op het dak. Een beetje out of de box denken, kom op. ;)

Fischer is nog niet bevestigd. Atomic, Salomon, Head, Augment, Rossignol en Elan wel.

Ik zou zeker ook even de nieuwe Rossignol Hero Elites gaan skiën, en de Experiences.

GiGi op 26 nov 2018 14:42

Hoop het mee te gaan maken😃

LA NORMA😍☃️

Ben wel benieuwd hoe ze zich straks buiten in de langere bochten houden. Wellicht dat het tijd gaat worden afscheid te nemen van de LT’s (oude model, nog voor de Ti :)). Skibox begint wat vol te raken :)

evr66 op 26 nov 2018 15:05

Ski’s weg doen? Grotere skibox kopen!

GiGi op 26 nov 2018 15:06

da’s lastig zeg maar, echt veel groter zijn ze er niet :)

evr66 op 26 nov 2018 15:07

Dat is bij grote boxen lastig, stapelen moet weer wel lukken☃️

LA NORMA😍☃️

Jaja mannen, Tetris met ski’s :)

Edwin van Riel

null

Zo kan het ook 👏

Shit, ben gespot tijdens de zomervakantie blijkbaar. Houd maar op, zal eens kijken of ik daar nog een plaatje van heb :). Moet zeggen dat dit spul wel lekker lijkt te kunnen gaan schuiven met 2 boards op een gladde box. Rappe Benz als de plaatjes kloppen, beetje gas in de bocht en je bent de eerste 50 kg bagage al kwijt :)

Maar eh, misschien beter even terug naar het topic, we zitten op de rand van een ingreep vermoedelijk :)

*bericht bewerkt door evr66 op 26 nov 2018 15:57

Edwin van Riel

Maar eh, misschien beter even terug naar het topic, we zitten op de rand van een ingreep vermoedelijk :)

evr66 op 26 nov 2018 15:53

Welke ski’s heb je nu? Wat zou je willen afstoten?

*bericht bewerkt door GiGi op 26 nov 2018 16:02

Hmm, setje Fischer Hannibal 100, erg licht, super voor touren maar wat licht om lekker op door te trappen. De Rossi LT, zouden evt weg mogen. De ST Ti sinds vorige week, zijn wel erg lekker. De Armada ARV 116 jj, blijven sowieso. Geniale latten zowel in de poeder als op slush en boekels. Veel speelser dan de breedte doet vermoeden. Die LT’s mag mijn dochter eerst nog wel eens proberen, kijken wat zij daarvan gaat vinden. Dus eigenlijk niks weg, ok, dan is het niet anders :)

Edwin van Riel

Zie je… zo lost een niet bestaand probleem zich altijd vanzelf op. :)

Aanstaande vrijdagavond (30 november) is Fischer ook van de partij in Snowworld Zoetermeer. Dat heeft de organisator zojuist naar mij toe bevestigd. Stöckli is nog een vraagteken…

Waarom doen ze dat niet gewoon een hele dag.

Zie je wel dat mijn motivatie werkt😜
Ben je er zelf ook @GiGi?

LA NORMA😍☃️

Waarom doen ze dat niet gewoon een hele dag.

DrPhil op 28 nov 2018 15:53

Vraag het ze fff😉

LA NORMA😍☃️

Waarom doen ze dat niet gewoon een hele dag.

DrPhil op 28 nov 2018 15:53

Tsja, dat weet ik ook niet. Ik denk dat ze 's avonds meer mensen denken te trekken dan overdag.

Zie je wel dat mijn motivatie werkt😜
Ben je er zelf ook @GiGi?

Piefke op 28 nov 2018 15:54

Ikzelf ben er niet. Had al andere dingen gepland.

Ik vraag me af of ze meer mensen trekken. Ik ga nu niet, omdat ik geen zin heb in drukte. Anders was ik wel gegaan.

Jammer, dacht eindelijk eens de echte dr. Te gaan ontmoeten…😢

LA NORMA😍☃️

Fischer…te laat.
Weldra hoop ik eigen Fischer F19’s te kunnen testen. Gewoon besteld op basis van de info die ik hier kon lezen en het advies dat mij hier gegeven werd.

Artikelnummer: 871464
Beschreibung: 1 x 101252.P09317.177 - Fischer Progressor F19 Ti Länge: 177 cm config: Fischer RSX Z12 Powerrail
Auftragseingang: 26.11.2018 13:46:02

Artikelnummer: 871464
Beschreibung: 1 x 100488.Z34015 - Fischer Backside Vario 105 bis 135 cm
Auftragseingang: 26.11.2018 13:46:02

Feedback erhalten am: 26.11.2018 13:46:03
Zahlungseingang am: 26.11.2018
Versendet am: 26.11.2018

Gezien ook de hele uitleg over de lengte van de skistok heb ik variabele skistokken besteld. Kan ik wat experimenteren gaan. (Ik had nu 90° regel).

Met een hele dag bedoelde ik uiteraard overdag+’s avonds. Een hele dag.

Ik vraag me af of ze meer mensen trekken. Ik ga nu niet, omdat ik geen zin heb in drukte. Anders was ik wel gegaan.

DrPhil op 28 nov 2018 16:02

Omdat de meeste mensen overdag moeten werken en als je voor anderhalve paardenkop de hele dag in zo’n hal moet gaan staan word je daar ook niet vrolijk van.

Übung macht den meister!!!

DrPaardenkop😂🙈

LA NORMA😍☃️

Ik vraag me af of ze meer mensen trekken. Ik ga nu niet, omdat ik geen zin heb in drukte. Anders was ik wel gegaan.

DrPhil op 28 nov 2018 16:02

Omdat de meeste mensen overdag moeten werken en als je voor anderhalve paardenkop de hele dag in zo’n hal moet gaan staan word je daar ook niet vrolijk van.

RFKANGOO op 28 nov 2018 17:12

Zijn veel evenementen daarom alleen overdag? (Zoals de Hiswa te water)
En alle beurzen die ook overdag open zijn, erg dom dus, als ik het goed begrijp? Gewoon voortaan alleen maar avondopenstelling doen?

*bericht bewerkt door DrPhil op 28 nov 2018 17:38

Nou het gaan hier niet echt om duizenden mensen, maar om een aantal liefhebbers de kans te bieden ski’s te testen. De meeste mensen werken nog altijd overdag, ergo…

Aha, de meeste mensen.
Sterk argument altijd.

Tja, als organisator moet je toch keuzes maken. En dan zou ik ook kiezen voor het proberen te bereiken van de grootste doelgroep. Dan vallen er ook altijd mensen buiten de boot. Dat heb je met keuzes.

Je doet net alsof het of-of is. Overdag of ‘s avonds. Het kan ook allebei. De kosten worden nauwelijks hoger. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat Snowworld dan veel meer gaat rekenen.

Of voor mijn part vanaf 14:00.

Zoals al eerder is gesuggereerd: vraag het ze.

Jammer van Fischer! De F18:'s zijn reeds binnen. Had graag de F18 en F19 willen vergelijken, ook op lengte. Maar denk dat ik wel een goede keuze heb gemaakt.

Je kan altijd gewoon gaan testen, die F18’s ben je zo kwijt hier op het forum. Hij wordt tenslotte bijna voor alles aangeraden 😜

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Plaats een reactie