Ski's testen in Nederland

Je kan altijd gewoon gaan testen, die F18’s ben je zo kwijt hier op het forum. Hij wordt tenslotte bijna voor alles aangeraden 😜

Jeffvdv op 28 nov 2018 18:52

Nee nee, dat is de F19 ;)

Ja, de F19 voor de ‘iets’ meer gevorderde 😂

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Ja, de F19 voor de ‘iets’ meer gevorderde 😂

Jeffvdv op 28 nov 2018 18:53

Of zwaardere… of minder type draaikont.

Maar testen is sowieso leuk, ook al ben je niet (meer) op zoek naar ski’s om te kopen. e kan het ook andersom zien: met zo’n test-event wordt een avondje Snowworld boeiender. Kan je weer even inkomen voor het seizoen.

Dat is helemaal waar!

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Zoals al eerder is gesuggereerd: vraag het ze.

GiGi op 28 nov 2018 18:44

Ik wacht nog steeds op hun antwoord op mijn vraag over de lampen…

Of voor mijn part vanaf 14:00.

DrPhil op 28 nov 2018 18:21

M.a.w. omdat er een enkeling liever overdag komt ipv. 's avonds moet diegene die daar de boel runt maar van 13:00 tm 23:00 in de koelkast gaan staan.

Übung macht den meister!!!

Wat@DrPhil bedoelt is , denk ik, de investering is toch gedaan waarom dan niet wat meer openingsuren bieden.
Er zijn zoveel mensen die flexibel werken, hun werk zelf regelen, deeltijds werken, niet meer werken… dat de drukte kan gespreid worden over MEERDERE uren en dit komt dan ten goede van iedereen.
Waarom moet over alles toch zo moeilijk worden gedaan.😉 Of doe ik nu moeilijk?😢

Born to run. B.S.

Zoals al eerder is gesuggereerd: vraag het ze.

GiGi op 28 nov 2018 18:44

Ik wacht nog steeds op hun antwoord op mijn vraag over de lampen…

DrPhil op 28 nov 2018 19:01

De vraag over de tijden van het event moet je niet aan Snowworld stellen, maar aan de organisatie van het evenement.

Wat@DrPhil bedoelt is , denk ik, de investering is toch gedaan waarom dan niet wat meer openingsuren bieden.
Er zijn zoveel mensen die flexibel werken, hun werk zelf regelen, deeltijds werken, niet meer werken… dat de drukte kan gespreid worden over MEERDERE uren en dit komt dan ten goede van iedereen.
Waarom moet over alles toch zo moeilijk worden gedaan.😉 Of doe ik nu moeilijk?😢

dan58 op 28 nov 2018 19:26

Ik denk dat het snowworld geen bal uit maakt of dat je vanaf 19:00 daar staat of vanaf 9 uur in de ochtend.
Maar wat zou jij er van vinden als je baas zegt dat je van 9:00 tot 23:00 in een koelkast van -9 moet gaan staan??

Übung macht den meister!!!

Zoals al eerder is gesuggereerd: vraag het ze.

GiGi op 28 nov 2018 18:44

Ik wacht nog steeds op hun antwoord op mijn vraag over de lampen…

DrPhil op 28 nov 2018 19:01

De vraag over de tijden van het event moet je niet aan Snowworld stellen, maar aan de organisatie van het evenement.

GiGi op 28 nov 2018 19:46

Het kwartje wil nog niet erg vallen ben ik bang.

Übung macht den meister!!!

@dan58 👍

Klopt, had ook snowworld gecontact maar degene die ik sprak wist niet eens van het evenement af…🙄
Toen double dutch gecontact en heb ook netjes antwoord gekregen van ze👍😃

LA NORMA😍☃️

Verbaast me sowieso dat ze op de baan gaan staan en niet in de hal, bv bij de lockers.

Verbaast me sowieso dat ze op de baan gaan staan en niet in de hal, bv bij de lockers.

DrPhil op 28 nov 2018 20:05

Dan moet je continu de baan af en op. Dat lijkt me erg onhandig. Dan ben je meer aan het sjouwen dan aan het skiën.

Overigens werken er in de Alpen heel veel mensen overdag in de kou. Gewoon verbieden @rfkangoo?

Verbaast me sowieso dat ze op de baan gaan staan en niet in de hal, bv bij de lockers.

DrPhil op 28 nov 2018 20:05

Dan moet je continu de baan af en op. Dat lijkt me erg onhandig. Dan ben je meer aan het sjouwen dan aan het skiën.

GiGi op 28 nov 2018 20:07

Niet overdrijven. Er vanuit gaande dat je een ski meer dan één run test. Bovendien is het dan op de baan minder druk.

*bericht bewerkt door DrPhil op 28 nov 2018 20:22

Zoals al eerder is gesuggereerd: vraag het ze.

GiGi op 28 nov 2018 18:44

Ik wacht nog steeds op hun antwoord op mijn vraag over de lampen…

DrPhil op 28 nov 2018 19:01

De vraag over de tijden van het event moet je niet aan Snowworld stellen, maar aan de organisatie van het evenement.

GiGi op 28 nov 2018 19:46

Het staat bij de evenementen van snowworld.
Je betaalt entree aan snowworld.
Waarom zou ik het hun niet kunnen vragen?
Aanvulling: op de site van snowworld staat ook geen organisator genoemd. Het is dus gewoon een evenement van snowworld. Net als de testdagen in Solden een evenement zijn van de FGHS. Waarbij de organisatie is uitbesteed aan Double Dutch.

*bericht bewerkt door DrPhil op 28 nov 2018 20:29

Is trouwens juridisch wel interessant.
Is snowworld aansprakelijk als er bv een testski breekt en je hard ten val komt? (Als voorbeeld).
Ik zou zeggen van wel.

*bericht bewerkt door DrPhil op 28 nov 2018 20:31

Aanvulling: op de site van snowworld staat ook geen organisator genoemd.

DrPhil op 28 nov 2018 20:14

Staat in de openingspost van dit topic.

Overigens werken er in de Alpen heel veel mensen overdag in de kou. Gewoon verbieden @rfkangoo?

DrPhil op 28 nov 2018 20:08

Als jij denkt dat de importeur 20 man vrijhoudt om op wisselende tijden dit event te gaan bemannen dan heb je het wel mis hoor.

Verbaast me sowieso dat ze op de baan gaan staan en niet in de hal, bv bij de lockers.

DrPhil op 28 nov 2018 20:05

Dan moet je continu de baan af en op. Dat lijkt me erg onhandig. Dan ben je meer aan het sjouwen dan aan het skiën.

GiGi op 28 nov 2018 20:07

Niet overdrijven. Er vanuit gaande dat je een ski meer dan één run test. Bovendien is het dan op de baan minder druk.

DrPhil op 28 nov 2018 20:09

Zelf doe ik meestal 2 a 3 runs als ik iets wil testen. Als ik dan ook nog eens heen en weer moet gaan lopen ben ik er toch wel snel klaar mee.

Zoals al eerder is gesuggereerd: vraag het ze.

GiGi op 28 nov 2018 18:44

Ik wacht nog steeds op hun antwoord op mijn vraag over de lampen…

DrPhil op 28 nov 2018 19:01

De vraag over de tijden van het event moet je niet aan Snowworld stellen, maar aan de organisatie van het evenement.

GiGi op 28 nov 2018 19:46

Het is een evenement van snowworld.
Je betaalt entree aan snowworld.
Waarom zou ik het hun niet kunnen vragen?
Aanvulling: op de site van snowworld staat ook geen organisator genoemd.

DrPhil op 28 nov 2018 20:14

Het is dus geen evenement van Snowworld. Het word toevallig daar georganiseerd.

Is trouwens juridisch wel interessant.
Is snowworld aansprakelijk als er bv een testski breekt en je hard ten val komt? (Als voorbeeld).
Weet ik zo even 123 geen antwoord op.
Ik zou zeggen van wel.

DrPhil op 28 nov 2018 20:19

Kan het mis hebben maar volgens mij staat er ergens dat het betreden van de baan op eigen risico is.

Übung macht den meister!!!

Aanvulling: op de site van snowworld staat ook geen organisator genoemd.

DrPhil op 28 nov 2018 20:14

Staat in de openingspost van dit topic.

GiGi op 28 nov 2018 20:29

Je mist het punt.

Het punt dat je het zou kunnen vragen (alles wat je wil weten) aan de organisator van het evenement, die in de openingspost genoemd is?
Ik vond het een best goed punt eigenlijk.

Kan het mis hebben maar volgens mij staat er ergens dat het betreden van de baan op eigen risico is.

RFKANGOO op 28 nov 2018 20:32

Dat is een zgn. exoneratiebeding. Kort door de bocht: die werken juridisch niet (zgn grijze lijst).
Bovendien werkt dat beding natuurlijk sowieso niet voor ondeugdelijk huur of testmateriaal.

*bericht bewerkt door DrPhil op 28 nov 2018 20:55

Het punt dat je het zou kunnen vragen (alles wat je wil weten) aan de organisator van het evenement, die in de openingspost genoemd is?
Ik vond het een best goed punt eigenlijk.

GiGi op 28 nov 2018 20:35

Het punt is dat jij en rfkangoo net doen alsof ik het niet aan snowworld kan vragen…

Laat ik een andere vraag stellen: moet ik de vraag over het aantal testdagen in Solden stellen de FGHS of aan Double Dutch?

*bericht bewerkt door DrPhil op 28 nov 2018 20:39

Je kan het wel vragen. Ik denk alleen dat die de achterliggende reden niet kennen.

(Verkeerd begrepen)

*bericht bewerkt door DrPhil op 28 nov 2018 20:41

Laat ik een andere vraag stellen: moet ik de vraag over het aantal testdagen in Solden stellen de FGHS of aan Double Dutch?

DrPhil op 28 nov 2018 20:39

Double Dutch.

Misschien. Misschien ook niet, ze zijn wellicht alleen uitvoerend organisator. Misschien valt het kwartje nu?

*bericht bewerkt door DrPhil op 28 nov 2018 20:42

Welk kwartje? Dat je het beter aan Double Dutch kan vragen dan aan Snowworld volgens mij? Dat ‘kwartje’ is niet de mijne. Van voor het schrijven van de openingspost had ik je dat al kunnen vertellen.

Plaats een reactie