Head Worldcup Rebels I.speed pro 185 2019 te koop!

Hallo allemaal

Even geleden probeerde ik mijn ski’s te verkopen omdat de radius (en daarmee het niveau) van de ski iets te hoog uitviel. Daarop raadde iedereen me aan deze ski te retourneren naar de winkel waar ik ze gekocht heb. Na enig onderhandelen kwamen we er uit dat ik de ski hier mag verkopen aan een particulier en deze er een garantiebon bijkrijgt op naam van de winkel. (Terugname wouden ze niet doen). Dus ik bied aan: Head Worldcup Rebels I.speed pro 185 (+Freeflex evo 16!)

null
2019 splinternieuw, met garantie! De nieuwprijs was 1059 euro in het begin van het seizoen, maar ze zijn momenteel al gezakt qua prijs, dus wij komen er vast ook wel uit! Indien interesse graag een pb!

Groetjes!

PS: als je al je informatie doorgeeft worden de bindingen ook al geboord en juist afgesteld voor u!

Bij welke winkel werk je?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Bij welke winkel werk je?

Shane op 24 nov 2018 23:22

Ik studeer nog aan de universiteit dus werken zit er nog niet in. Gewoon goed bevriend met de man en niet zo makkelijk om van zo’n soort ski’s te geraken denk ik :/

Gekocht bij Goofken Sport, toch?

Zijn er mensen met ervaring met Goofkens sport (België)?

2019 modellen skies met nu al flinke kortingen. €20 voor verzending naar Nederland. To good to be true?

Matthieu op 13 okt 2018 19:06

Ik heb er al ervaring mee en is echt super! Het is een man die van zijn passie zijn bijberoep heeft gemaakt. Het is niet echt een winkel, want enkel op afspraak, maar hij kan zo goed als elke dag. Dus zeer persoonlijke behandeling en de goedkoopste site die ik al ben tegengekomen

pieter-janvanhove op 24 nov 2018 22:01

Daar kosten ze dus € 650. Ik vermoed dat jij dat ook hebt betaald.
Beetje misleidend om dan om over € 1.049 te beginnen.

PRIJS: 600 euro, vaste prijs all inclusive: garantie, afstelling indien gewenst, verzending.

Pm indien interesse

Plaats een reactie