4e persoon gezocht voor skitrip 22/12 - 26/12.

Hey!

Wij missen nog een vierde persoon om met ons mee te gaan op vakantie.

Ik zelf ben gevorderd en 28, de ander is een koppel en komen uit Brazilie en Los Angeles en zijn eind dertig, gemiddelde skiers. We spreken voornamelijk dus Engels.

Ik ben de enige die uit Amsterdam vertrekt en we zijn aan het kijken voor de data 22 of 23 en dan 5 dagen.
Appartementje voor 4 personen, het wordt waarschijnlijk in het skigebied Avoriaz, Les portes du soleil in Frankrijk. Verwacht geen extreem luxe appartement, want het is wel low budget vakantie.

Voor de rest staan we vaak vroeg op de pistes, houden we ook van apres ski maar ik persoonlijk wil de volgende dag wel nog wat uit mijn dag halen dus tot in de vroege uurtjes stappen wordt hem niet.

Het verlijf zal rond de €250 zijn inclusief skipas. Gedeelde kamer of woonkamer met mij afhankelijk van welke we nemen. En vervoer moet je zelf regelen. (ik ook nog).

Mijn voorkeur gaat uit voor een vlotte meid rondom mijn leeftijd die ook al aardig kan skien, maar voel je vrij om te antwoorden. ;-)

Xx

Hey mocht je nog een plek vrij hebben, ik ben Alex 26 jaar beginnend snowboarder en verheug mij al het hele jaar op wintersport ik heb in mijn eigen vriendenkring helaas geen animo kunnen vinden voor wintersport en van daar dat ik via deze weg opzoek ben naar reisgenoten omdat je als je alleen gaat vaak veel geld kwijt bent.
Vervoer is aanwezig en ruimte genoeg op evt je eigen ski’s mee te nemen

*bericht bewerkt door Alexste op 08 dec 2018 23:50

Plaats een reactie