BEWintersport is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
Skigenoten gezocht voor weekje in periode van 5/1 t.e.m. 9/2

Skigenoten gezocht voor weekje in periode van 5/1 t.e.m. 9/2

• Tim-B-47 6 december 2018 · 00:12
    Hallo,
    Ik ben Tim, 47j, belg, single, ski sinds m'n 4e en is m'n grootste passie...
    op zoek naar toffe bende of groepje die gaat skiën ts 5/1 en 9/2 2019...
    aangezien m'n vaste skimaat voor jaartje op wereldreis is dit seizoen op zoek...
    evt andere lot(ski)genoten kunnen ook reageren en desnoods dan zelf iets organiseren...
    ik ga zelf het liefste naar Oostenrijk en met de wagen omdat dat het flexibelste is...
    Grtjs
    Love the Life you Live... & Live the Life you Love
  • kikie 12 december 2018 · 19:11
    Hey Tim,

Ik ben ook Belg en kan in die periode mee gaan. Ook liefst met de auto en Oostenrijk.

Gtzz,

Chris
  • Peter007 12 december 2018 · 20:37
    Hallo Tim,

Als je mensen vind om naar Les Trois Vallées te gaan op 12/01 kan je gerust met ons op pad gaan hoor.

Groetjes,
    Peter
  • Tim-B-47 13 december 2018 · 09:32
    Hey Peter, dat is nu net het probleem dat ik momenteel niemand weet of ken om mee te gaan skiën en daarom een groepje zoek... gr
  • kikie 14 december 2018 · 16:15
    Tim

Gisteren omstreeks 12:25 heb ik jouw bericht beantwoord maar blijkbaar heb ik iets fout gedaan.

Ik weet niet of je het gelezen hebt. Kan je me iets laten weten?
  • lakreutz 17 december 2018 · 21:52
    Hai Tim,

Lijkt mij leuk om mee te gaan, dit jaar voor het eerst zonder 2 puberdochters en op zoek naar een groepje gezellige sportievelingen. Ik ( Nederlandse vrouw van 52 )hou van skiën en
    van de sfeer en gezelligheid van Oostenrijk. Geen snelheidsduivel op de zwarte piste, maar wel aanstekelijk enthousiast.Periode beschikbaar van eind januari t/m 3 februari of begin maart 2019. In bezit van auto met heuse winterbanden.
  • Tim-B-47 17 december 2018 · 22:37
    Blijkbaar kan ik een eerdere post niet aanpassen dus hierbij een update van beschikbare periode : Ik kan dit seizoen enkel nog van 9/3 t.e.m. 30/3... als er een groepje is die dan gaat of nog andere die samen willen gaan...

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.