Wintersportgroep 9 maart 2019 - Zillertal Arena (Zell am Ziller)

Hallo allemaal,

Wij zijn een groep wintersporters (en sneeuwliefhebbers) en willen van 9 maart t/m 16 maart een gezellig appartement/chalet/boerderij delen nabij Zell am Ziller. We zijn nu met 12 geïnteresseerden (maar daar zullen ongetwijfeld nog wat mensen afvallen). De kosten voor skipas en accommodatie tezamen komt op ongeveer 500 euro.
Hou je van gezelligheid, evt samen koken (of eens uit eten gaan), af en toe of vaker samen skiën, af en toe après-ski of een borrel in de accommodatie dan is het wellicht leuk om aan te sluiten.

Meer info: https://www.facebook.com/groups/dewintersport/
WhatsApp: https://chat.whatsapp.com/L8Qod7XFYnH4njXRMhiqSa

Hai Roderik,

Het klinkt gezellig, is er een leeftijdsgrens voor jullie reisgezelschap ? Ik ( vrouw 50+)ga in 2019 voor het eerst zonder mijn 2 dochters skiën en zoek aansluiting bij een enthousiaste groep. Groet Angelique

Even een update, we zijn nu sowieso met 5 personen van verschillend niveau (boarders en skiërs). Ik verwacht dat er de komende week/weken zeker nog 2 personen bij komen. De accommodatie biedt ruimte voor maximaal 13 personen (al is het prima als deze niet volledig bezet is), maar er is dus nog plek om aan te sluiten.

Met het oog op bovenstaande vraag: Er is niet per se een leeftijdsgrens maar voor de dynamiek streef ik wel naar een gemiddelde leeftijd tussen 30 en 40 (dus jonger of ouder kan prima als het maar een beetje in balans is).

null

Hallo Roderik, Leuke oproep hebben jullie geplaatst! Het lijkt mij wel wat. Is er nog plek? Groet Anke

Hallo Roderik.

Het lijkt mij leuk! Is er nog ruimte?

Groet,

Anita

We zijn nu met 15 pers: 10 mannen en 5 vrouwen. Skiers en snowboarders. Voor de balans zou het leuk zijn als er nog een paar vrouwen aansluiten. Stuur even een berichtje als je interesse hebt.

Hi Boarder en anderen,

Ik zou in maart graag een aantal dagen gaan skiën. Is korter dan een week bij jullie eventueel ook mogelijk? En hebben jullie een grotere accommodatie aangezien er eerder stond dat er plek is voor 13 personen en er nu 15+ meegaan? ;-)

Groet,
Erzsi (ervaren skister)

*bericht bewerkt door ET1977 op 19 feb 2019 19:56

Hi Boarder en anderen,

Ik zou in maart graag een aantal dagen gaan skiën. Is korter dan een week bij jullie eventueel ook mogelijk? En hebben jullie een grotere accommodatie aangezien er eerder stond dat er plek is voor 13 personen en er nu 15+ meegaan? ;-)

Groet,
Erzsi (ervaren skister)

ET1977 op 19 feb 2019 19:54

We zitten met 13 in bovenstaande accommodatie, maar omdat er nog animo was is er nog een 2e accommodatie bijgekomen in Zell. Doorgaans boek je wel voor een week, dus of je minder betaalt als je korter gaat weet ik zo niet.

Is er nog plek voor eenvrouw,?

Ja, je hebt een pm

*bericht bewerkt door boarder op 21 feb 2019 19:48

Nog een plaatsje vrij. Wie wil lastminute aanhaken?

Plaats een reactie