Reisgezelschap gezocht 1/2 januari tot en met 6 januari

Beste forumleden,

Ik zou graag van 1 januari of 2 januari tot 6 januari gaan skiën. Ik zoek dus gezelschap.
Wie ben ik… Steven, 35 jaar, skiër niveau sterk gevorderd. Sportief, Bourgondiër, eten drinken, sauna, après ski kortom skivakantie in zijn totaal pakket.
Ik ski graag de ganse dag met een lekkere lunch tussendoor. Het is geen must om een ganse dag mee te skiën, ik kan gerust een paar uurtjes alleen skiën ook indien nodig.
Bestemming is van ondergeschikt belang.
Liefst natuurlijk niet te ver… wel met voldoende sneeuw en gebied minimum 100 km piste. Natuurlijk is de prijs ook gelimiteerd dit in onderling overleg… ik hoef geen grote luxe, een goed warm bed en douche en lekkere simpele keuken is al best ok.
Ik beschik niet over een wagen waarmee ik de bergen in kan dus liefst mensen die zelf vervoer hebben. Natuurlijk gaan de kosten door twee en enkele rondjes in de après ski extra voor mijn rekening 😉
Leeftijd, geslacht, niveau ski of snowboard is ook van ondergeschikt belang, gewoon iemand die graag op wintersport gaat!
Ten laatste vertrekken op 2 januari, maar dus liefst de 1ste januari in de late namiddag.
Wie hier ook zin in heeft of wie graag wat meer info heeft, laat van je horen!!! Vragen staat vrij!
Winterse groetjes Steven

Even een upje!
Mensen die zin hebben in paar dagen sneeuw laat het mij weten!

Plaats een reactie