Welk pistenplan is dit?

Tip: Plaats een deel van een pistenplan uit 1 van de door ons zelf gemaakte skigebieden. Die zijn niet te vinden met die nieuwe "pistekaart herkenningssoftware".

ik zie een gat in de markt!
Met een optie die alle computers in de wereld af scant op eigen brouwsels

…ik wist er wel een paar die van griekenland (die had ik nog onder ogen gehad voor dat russische gebied) ben nevis was duidelijk, was steeds te laat. maarrr…die van schetteregg (zelfs uit oostenrijk?!) en die dan uit rusland…tjonge jonge… ik dacht dat ik hier veel van wist. Maar dat beeld heb maar laten varen…

Ook dat andere topic "welke lift is dit?" is helemaal…

Die Belalp en Schetteregg dat was parate kennis, buiten Europa moet ik ze gaan zoeken.

Google hier, Google daar en dan kom je al een heel eind :-)

@Mathijs; je moet nog een nieuwe plaatsen :-)

null

Niet zo moeilijk lijkt me. Succes!

Ik weet hem wel, maar dat was een copy paste kwestie. Ik laat het over aan de mensen die het echt weten of willen doen alsof ze het echt weten ;-)

Don`t eat yellow snow

Charmey, zwitserland

Charmey, zwitserland

martijn op 19 jan. 2012 19:48

ça c’est juste! Félicitations!

Tu peux mettre un autre plan des pistes. :)

5___________Mathijs
4___________Jasper
3___________Camille
3___________Niels
2___________Martijnski
2___________Martijn
1___________FrankW
1___________Denis

En ook een andere lift plaatsen! :D

En ook een andere lift plaatsen! :D

Niels op 19 jan. 2012 20:55

Mijn handen beginnen al een beetje te verkleuren en ik begin jeuk te krijgen. Zet alsjeblieft die lift! Ik krijg afkickverschijnselen! ;)

Ok mooi!, deze draag ik dan op aan Jaapm onze gulle gever, komt ie:

null

p.s. voor degene die twijfelen, het skigebied bestaat.

Boler mountain ski club londen Ontario

Goed!, dit is een van de kleinste skigebieden van Noord Amerika. Toch redelijk snel gevonden. Hij was redelijk "google proof" dacht ik.

http://www.bolermountain.com voor degene die geinteresseerd zijn. Ze hebben een nieuwe “berg” bijgebouwd (nee niet van 2000m) maar een van 80m hoogte. de originele was maar 30m. Filmpje daarover staat op die site.

5___________Mathijs
4___________Jasper
3___________Camille
3___________Niels
2___________Martijnski
2___________Martijn
1___________FrankW
1___________Denis
1___________Yeltsin

Ik denk dat ik er een moeilijke heb gevonden.

:)

null

Goed!, dit is een van de kleinste skigebieden van Noord Amerika. Toch redelijk snel gevonden. Hij was redelijk "google proof" dacht ik.

martijn op 19 jan. 2012 22:21

Deze skikaartjes zijn echt allemaal binnen 7 seconden te vinden via google. Die van Yelstin ligt namelijk in Chili. De naam mag iemand anders zeggen.
Wanneer je een kleine uitsnede maaakt in paint is hij vaak niet meer terug te vinden via google.

Don`t eat yellow snow

antillanca ski

is idd wel een beetje jammer, ik heb echt wel "manueel" gezocht naar de skigebieden, maar ik denk toch dat er velen copy/pasten in google. Die laatste bijvoorbeeld, denk niet dat er hier al velen een skikaart van Chili hebben gezien, laat staan dat ze er geweest zijn. En manueel ben je denk ik een half dagje zoet om uiteindelijk erop uit te komen.

Correct Jasper!

5___________Mathijs
4___________Jasper
3___________Camille
3___________Niels
2___________Martijnski
2___________Martijn
1___________FrankW
1___________Denis
1___________Yeltsin
1___________Jasper

null

ben benieuwd of iemand deze weet…

''Powder to the people''

ben benieuwd of iemand deze weet…

Reinier op 20 jan. 2012 13:28

Volgens mij is Japser aan de beurt, maar ik denk dat ik deze een keer ben tegengekomen bij een rondje pistenkaaarten in Tsjechië of in die buurt

Don`t eat yellow snow

is idd wel een beetje jammer, ik heb echt wel "manueel" gezocht naar de skigebieden, maar ik denk toch dat er velen copy/pasten in google. Die laatste bijvoorbeeld, denk niet dat er hier al velen een skikaart van Chili hebben gezien, laat staan dat ze er geweest zijn. En manueel ben je denk ik een half dagje zoet om uiteindelijk erop uit te komen.

Denis op 20 jan. 2012 09:43

Manueel zoeken kost inderdaad wel even wat tijd, maar als je zo’n apart kaartje tegen komt ga je al direct in landen zoeken waar geen grote skigebieden zijn en vaak ook onbekend zijn als wintersportland.
Naar die gebieden is de alpen kun je lastig zoeken en dan komt het dus neer op pure kennis en ervaring.

ben benieuwd of iemand deze weet…

Reinier op 20 jan. 2012 13:28

Het is inderdaad de bedoeling dat diegene die de vorige kaart heeft geraden een nieuwe plaatst. Anders wordt het hier een doolhof van kaarten die wel/niet opgelost zijn…

Ik zal m snel oplossen: Isaberg in zweden. Ik kende deze al. Ik laat de eer aan jasper om er een te plaatsen

Zo lekker hoor Martijn. Isaberg is inderdaad goed. Mijn excuses voor het voortijdig plaatsen van de kaart.

''Powder to the people''

Het was toch ook de bedoeling (zoals jaapm zegt) een uitsnede van een pistenplan te maken in Paint en 'm dan te plaatsen?

Nu vind ik hier al hele pistenplannetjes terug. Niet echt moeilijk om te vinden. Uitsnedes echter wel.

Kan Frank als topicstarter even uitleggen wat de bedoeling is?

Parallel aan de fotoquiz wil ik een nieuw quiztopic openen: Welk pistenplan is dit? Maak een kleine uitsnede van een pistenplan en post het in dit topic. Vervolgens moet er geraden worden uit welk pistenplan deze uitsnede komt. Wie hem goed geraden heeft mag een nieuwe posten.

Frank op 8 jan. 2012 15:55

Voor de rest is niet Jasper aan de beurt maar Ja__ps__er denk ik :)

5___________Mathijs
4___________Jasper
3___________Camille
3___________Niels
2___________Martijnski
2___________Martijn
1___________FrankW
1___________Denis
1___________Yeltsin
1___________Japser

Goed werk Niels!

Pogingen tot het kapen van topics beginnen trendy te worden?

Kom maar op met de kaart…

''Powder to the people''

Pogingen tot het kapen van topics beginnen trendy te worden?

Martijnski op 20 jan. 2012 16:30

Da’s zoooo nineties eh :D

Plaats een reactie