Morgenvroeg afreizen naar Ischgl?? Gek of gewoon rustig blijven en gaan?

En wat is het geworden? Ben je vertrokken?
In ga vrijdag vertrekken en sta in twijfel.
Vorig jaar ook voor gesloten dal gestaan en extra overnachtingen moeten zoeken.

iSKI op 9 jan 2019 20:32

We zijn gisteren toch in Ischgl gebleven. De lokale mensen, ook van See zelf raadden het af om het risico te nemen. Overigens gisteren redelijk prima boarden in Ischgl. Niet alles open maar lager prima zicht en geen harde wind. Ik blijf wel 100% op de piste en ben extra alert dat ik er niet naast beland/val, want risico’s zat. Of ik nu nog hierheen zou rijden vind ik een lastige, omdat er iedere dag weer wegen worden geblokt… ik ben wel blij dat ik hier ben. Ischgl zelf en de berg is voor mijn indruk goed te doen, maar ben geen expert. Succes!

Wat is het bij jou geworden? Richting Ischgl vertrokken? Wij vertrekken vandaag om
Middernacht normaal…

Hopelijk kunnen we komende week toch nog goed skiën …

En wat is het geworden? Ben je vertrokken?
In ga vrijdag vertrekken en sta in twijfel.
Vorig jaar ook voor gesloten dal gestaan en extra overnachtingen moeten zoeken.

iSKI op 9 jan 2019 20:32

Hou er rekening mee dat de Fernpassstrasse vanaf middernacht dicht gaat, je zal dus via Bregenz moeten rijden!

Hou er rekening mee dat de Fernpassstrasse vanaf middernacht dicht gaat, je zal dus via Bregenz moeten rijden!

Skiwi op 11 jan 2019 17:17

Danku voor de info! Best dan bregenz aangeven in navigatie dan? Wij vertrekken uit Antwerpen…

Best dan bregenz aangeven in navigatie dan?

Yep

En vergeet niet te stoppen aan de grens voor een vignet!

Rij zeker ook door de Arlbergtunnel en niet over de Arlbergpas, ook al kost die tunnel een paar euro extra!

En vergeet niet te stoppen aan de grens voor een vignet!

Skiwi op 11 jan 2019 17:33

Of in zuiden van Duitsland. Tankstationnetje binnen en kopen maar zonder aan te schuiven. 😉

*bericht bewerkt door bartvwg op 11 jan 2019 17:47

Bla, bla, bla.

Plaats een reactie