Verschil backshop wax 2.5 kg of kleine verpakking 120 gr

Goedendag,

Kan iemand mij vertellen wat het verschil in kwaliteit is tussen een blok (toko) universal backshop wax van 2.5 kg en tussen de universele hotwax van 120 Gr (+/- 70€ versus (+/- 12€)

Of is dit dezelfde wax en kan ik deze gewoon aanbrengen met mij wax-ijzer?

Thx

Hoi Hoefie,

Deze wax is hetzelfde echter wordt in een kartonnen doos geleverd in 5 staven van 500 gram in plaats van in een mooi afsluitbaar plastic doosje. Daardoor per gram goedkoper. (Goedkoper dan € 70,00 moet ook lukken overigens)

groet Feli

Voor een doorsnee skiër net hetzelfde en veel goedkoper. Trainingswax is ook een goedkoper alternatief (18 EUR/500g) voor als een voorraad van 2.5kg iets te groot is.

Of de 1kg universele wax van holmenkol voor €39,50. Inderdaad een stuk goedkoper dan de ‘snellere’ waxen die je in kleine verpakking (en veel duurder) koopt. Ik gebruik deze zelf ook, dik tevreden.

https://www.waxenenslijpen.nl/waxen/algemene-wax/universele-…

Thanx, gebruik nu Toko all-in 1 wax van 120gr verpakking en deze bevalt zeer goed. Kwam deze “bulk” tegen en wilde indien ik die aanschaf weten of deze hetzelfde is. Ik wax skies van zoon en mezelf iedere 2-3 weken vanwege gebruik indoor

Plaats een reactie