Vraagje?

Ik heb een paar Atomic SX10 en daar moet je behoorlijk mee werken voor mijn gevoel. Ik heb ze al tien jaar en overweeg dus om het mezelf wat “makkelijker” te maken en iets anders te kopen. Ik vraag me alleen af of ik er nou echt op vooruit ga als ik iets nieuws ga kopen en of de ontwikkeling van nieuwe skies er echt zoveel beter is geworden. Kan een “kenner” hier zijn mening over geven? In de winkel vinden ze uiteraard dat ik aan vernieuwing toe ben😉

Het ligt er natuurlijk aan wat je koopt, maar er zijn tegenwoordig veel ski’s erg makkelijk te skiën, terwijl ze toch uitstekende grip hebben. Sowieso hebben de meeste ski’s rocker, waardoor ze makkelijker draaien. Ski’s zijn ook veel breder geworden. Dus ik zeg: ja. Het probleem is alleen om de juiste ski voor je te vinden.

Ik heb ze ook nog steeds gebruik ze niet zo vaak meer, vond en vind het eigenlijk nog steeds een fijne ski.Nu gebruik ik de vf 73 varioflex een double deck ski.Deze draait makkelijker en kost minder kracht maar is ook al niet meer het nieuwste ,lees eerder reviews op het forum van de echte kenners ,of anders gewoon eens testen

Plaats een reactie