Hoe wordt je "stamgast"?

Wat een mooi appartement inderdaad! Waar is dit?

Mr. Slow

Dit is in Sulden/Solda. Op de foto links verdeeld over 3 verdiepingen zijn 6 2-kamer appartementen. Daaronder op de bg nog 4 studio’s. Wij hadden 2x een 2 kamer appartement.

Rechts boven de garages is een groot chalet, dat was nog niet klaar.

Uitzicht vanaf het balkon:

null

We hebben weer een super week gehad, dus hopen dat we terecht kunnen volgend jaar.

Ik denk dat je afgewezen wordt. Reden te grote schoenmaat.
Rit naar huis goed verlopen?

Maat 43 valt toch wel mee? 😅

Rit naar huis was prima, geen geschaarde vrachtwagens, wel 2 verdrietige kinderen achterin: “waarom gaan we niet 2 weken op ski vakantie?”.

Maar heb je al geboekt voor de zomer @Franksplinter 😉???

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik probeer mijn ouders (die hebben al de pensioenleeftijd bereikt en dus onbeperkt vakantiedagen) ervan te overtuigen dat ze daar in september beslist naartoe moeten omdat je er prachtig kunt wandelen :)

Dit is in Sulden/Solda.

Maak daar nu toch geen reclame voor hè. 😜
Het is een afschuwelijke streek, een erg slecht skigebied en om te wandelen in de zomer nog veel slechter.
Bovendien is het ontzettend ver rijden en de mensen zijn de onvriendelijkste ter wereld. 😉
Jongens toch, hier wilt echt niemand naar toe. 👍

Bla, bla, bla.

🤣

Ja sorry, je hebt helemaal gelijk. Zou niemand aanraden daar naartoe te gaan. En dat appartement ziet er van buiten wel mooi uit, maar van binnen is het troep.

Zo goed?

*bericht bewerkt door franksplinter op 03 mrt 2019 14:22

Mooi zo @franksplinter
Perfect waarheidsgetrouw. 😉👌👍

Bla, bla, bla.

Het is mij te duur 🤣

null

Oh ja, mijn kinderen kunnen wel echt vervelend zijn hoor. [post]franksplinter op 7 feb 2019 10:56[/post][/quote]

Oei!!! Daar gaan al je kansen om ooit nog stamgast te worden 😜😜[post]Birdheart op 7 feb 2019 10:58[/post][/quote]

Vraag me af hoe ze zijn omgegaan met je “vervelende kinderen” ter plaatse?😜😁

Born to run. B.S.

Er was een kelder.

👍👏👌

Moest je daar voor bijbetalen?😜

*bericht bewerkt door dan58 op 03 mrt 2019 15:29

Born to run. B.S.

Er was een kelder.

franksplinter op 3 mrt 2019 15:27

😂😂😂

Bla, bla, bla.

Dus mijn vraag, hoe wordt je in godsnaam stamgast? :)

franksplinter op 7 feb 2019 10:02

Ik denk niet dat het een kwestie is van “hoe”, maar meer van “wie dat bepaalt . . . .”

Rob

Hoe wordt je Stamgast.
Volgende keer een paar hoge onderscheidingen uit de tweede wereld oorlog voor ze kopen op marktplaats.
Vinden ze weer prachtig in Oostenrijk 😃😃
Helaas 👎

Het voordeel van de onzekerheid is dat we nu aan het kijken zijn naar andere gebieden, dus de voorpret begint nu alweer 😁. Alta Badia lijkt me wel leuk, San Cassiano of La Villa 😃

Hooykaas ik heb je een bericht gestuurd over een bericht wat jij hebt geplaatst in 2017 wie ben jij en wil graag in contact met jou komen over deze reactie !!!

Hooykaas ik heb je een bericht gestuurd over een bericht wat jij hebt geplaatst in 2017 wie ben jij en wil graag in contact met jou komen over deze reactie !!!

Chrismoser1 op 5 mrt 2019 18:46

Wat het ook was @Chrismoser1 het is altijd met een knipoog 😉.

Ben toch benieuwd haha @Hooykaas, wat heb je nu weer gedaan…

*bericht bewerkt door Shane op 05 mrt 2019 19:05

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik pak de popcorn vast 😁

Ontmaskering van "De Mol "😜

Born to run. B.S.

Hooykaas ik heb je een bericht gestuurd over een bericht wat jij hebt geplaatst in 2017 wie ben jij en wil graag in contact met jou komen over deze reactie !!!

Chrismoser1 op 5 mrt 2019 18:46

@Chrismoser1 misschien toevallig stamgast bij hooykaas ?
Of zit er een wintersport.nl dating app aan te komen 😝

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ok, allemaal op zoek naar het achterliggende verhaal. Misschien deze 😉:

Psst… niet verder vertellen.
Het verhaal gaat dat Sigi Mozer een arme skileraar was in Oostenrijk en dat een dochter van een rijke Nederlandse zakenman verliefd op hem is geworden.De vader van het meisje was absoluut niet blij want wat moet mijn dochter met een arme skileraar. De vader vroeg aan Sigi wat kan je nog meer behalve skiën. Niks zei Sigi.
Toen heeft de vader (zakenman) besloten om de eerste skibaan in Nederland voor hem te financieren.
Zodat hij tenminste zijn dochter kon onderhouden.
En zo is het gekomen 👍
Dus voor de skileraren/skileraressen op dit Forum er nog hoop.

Hooykaas op 17 nov 2017 18:51
I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane dat is een goeie gok, kudo’s 😀
Probleempje bij @Hooykaas is dat hij nogal boven gemiddeld post.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik zei toch Psst…niet verder vertellen.
Knap gevonden @Shane 👏
Chris zal zijn kleindochter wel zijn denk ik.
Aangeboden haar te bellen. Op deze manier kan je dus ook een onvergetelijke stamgast worden. @Birdheart
@Franksplinter niet te veel Popcorn he.

@Hooykaas dat een berichtje uit 2017 nu een reactie oplevert is toch wel leuk. Succes met bellen.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Is dit echt iets voor Oostenrijk . Als ik in juni / juli naar Franse acco’s of eigenaren een mail stuur ,dan zijn ze vaak nog in zomerslaap en krijg ik in september antwoord 🤣😀.

@franksplinter
Begrijp ik hieruit nu dat je geen optie voor volgende winter in Sulden genomen hebt? Sufferd, zo wordt je dus nooit stamgast!
Of wilden ze je niet 'in het boek' voor volgende winter zetten? Toch vervelende kinderen? Scheten lopen laten? ;-)
San Cassiano is nog ff ambitieuzer overigens, in termen van stamgast worden…

*bericht bewerkt door Wunderkammer op 05 mrt 2019 21:53

We hebben aangegeven weer te willen komen, maar hebben nog geen ja en geen nee.

Deze week zijn de faschings gasten er. Omdat volgend jaar carnaval een week eerder is, zullen die ook precies dezelfde week als wij willen. Er wordt afgewacht welke gasten allemaal willen komen en daarna wordt er gepuzzelt en zullen er mensen teleurgesteld worden…

De pensionhoudster gaf al aan dat het bij haar andere pension ook lastig is en ze vaste klanten zal moeten teleurstellen omdat iedereen tegelijk wil.

We wachten dus nog af 😀

Is dit echt iets voor Oostenrijk . Als ik in juni / juli naar Franse acco’s of eigenaren een mail stuur ,dan zijn ze vaak nog in zomerslaap en krijg ik in september antwoord 🤣😀.

miepmiep op 5 mrt 2019 20:34

Het is Italië. En een nadeel van een klein gebied met beperkt aantal gastenbedden.

Plaats een reactie