Salomon S/Max 10 of Fischer Progressor F18

Ja, dat is idd een andere ski. Maar ik vind die zo ontzettend makkelijk skieën. Misschien is mijn techniek toch beter dan ik denk.

Ja, dat is idd een andere ski. Maar ik vind die zo ontzettend makkelijk skieën. Misschien is mijn techniek toch beter dan ik denk.

DrPhil op 7 mrt 2019 10:52

Allicht beter dan die van iemand met 1 week ervaring 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ja, dat is idd een andere ski. Maar ik vind die zo ontzettend makkelijk skieën. Misschien is mijn techniek toch beter dan ik denk.

DrPhil op 7 mrt 2019 10:52

Allicht beter dan die van iemand met 1 week ervaring 😉.

Shane op 7 mrt 2019 10:54

Haha, dat had ik even gemist. Ik had alleen niveau 5-6 onthouden.
Nee, vergeet die dan maar gauw.
Ik kan nu ook beter plaatsen waarom de 8 en de X7 niet zo goed bij je pasten.
Dan zou ik de Fischer F17 ergens proberen te vinden bij een verhuurder.
Thanks, @shane 😏

*bericht bewerkt door DrPhil op 07 mrt 2019 11:19

Ik verkoop mijn S Max 8 170 cm voor € 299,- Is 1 keer op geskied gisteravond in snowworld maar heb toch de smax 10 op 165 cm gekocht

Vanwaar de keuze voor de kortere S/Max 10?

vanwege het feit dat ik ze vnl binnen ga gebruiken

Kijk eens aan: het lijkt erop dat Duijvenstein de F18 dit seizoen in het assortiment neemt en dat deze ook te testen is. Ik kan deze pagina alleen via google vinden, dus hou een slag om de arm, maar er staat collectie van 2020 bij.

https://www.duijvestein-wintersport.nl/fischer-progressor-f1…

Best knap, aangezien die niet meer wordt gemaakt.

En ze leverden (in ieder geval afgelopen seizoen) sowieso geen ski’s van Fischer. We gaan het zien.

En ze leverden (in ieder geval afgelopen seizoen) sowieso geen ski’s van Fischer. We gaan het zien.

B-RETRO op 26 sep 2019 17:31

Dat is wel veranderd. Per komend seizoen (nu, min of meer) voeren ze een paar Fischer-modellen.

Off topic: Gaan ze ook Fischer schoenen voeren?

^^ ik heb van een andere winkel wel eens gehoord dat wanneer je Fischer skis wilde verkopen, je dan gelijk het hele pakket moest verkopen (dus ook schoenen en dat vacuum fit apparaat enzo). Geen idee of dat nu ook zo is. We wachten af…

Best knap, aangezien die niet meer wordt gemaakt.

DrPhil op 26 sep 2019 17:26

Ergens een voorraadje opgekocht? 🤔

Bla, bla, bla.

Dat zou best kunnen, maar model 2020 is het dan niet. Hoewel Fischer ook de progressor 800 voor 2018-2019 heeft verkocht zonder dat hij op hun site of in hun catalogus stond (maar dat was gewoon een F18 met een ander printje). Dus helemaal uitgesloten is het niet. Maar ik hou het er voorlopig toch op dat Fischer geen f18 voor 2020 maakt.

*bericht bewerkt door DrPhil op 26 sep 2019 19:56

Ja, Duijvestein gaat het aantal merken voor ski’s en schoenen flink uitbreiden, al blijft er bij de schoenen veel nadruk op Atomic/Salomon.

Plaats een reactie