Lawine! Altijd 1 voor 1 in off piste terrein

In off-piste terrein geldt 1 voor 1 en allen voor 1…

https://www.instagram.com/p/BvACItPlVW9/?utm_source=ig_share…

Click. Click. Peace

🙄

En dan staat er beneden nog eens een paar man te wachten in het midden van de gevarenzone…

Was dit met gids?

*bericht bewerkt door Morzel op 14 mrt 2019 20:44

WTF?! Zelfs zonder enige kennis van zaken kun je toch met je boerenverstand nagaan dat dit op z’n zachtst gezegd niet heul handig is?

🙄

En dan staat er beneden nog eens een paar man te wachten in het midden van de gevarenzone…

Was dit met gids?

Morzel op 14 mrt 2019 20:43

Geen flauw idee…

Click. Click. Peace

WTF?! Zelfs zonder enige kennis van zaken kun je toch met je boerenverstand nagaan dat dit op z’n zachtst gezegd niet heul handig is?

Harm op 14 mrt 2019 20:43

In (off-piste) bergen kom je altijd best ver met gezond boerenverstand…

Click. Click. Peace

Niet vervelend bedoeld maar ik zou die Instagrampost nog eens nakijken op spelling en interpunctie. En dan dat commentaar eronder van een volger: be wice think twice…

OT: indrukwekkende beelden van een stel malloten inderdaad. En dit gebeurt zo ontzettend vaak…

*bericht bewerkt door Quick op 14 mrt 2019 20:48

Mr. Slow

Lekker dan ;)

Edwin van Riel

Niet vervelend bedoeld maar ik zou die Instagrampost nog eens nakijken op spelling en interpunctie. En dan dat commentaar eronder van een volger: be wice think twice…

OT: indrukwekkende beelden van een stel malloten inderdaad. En dit gebeurt zo ontzettend vaak…

Quick op 14 mrt 2019 20:47

ik zou mij drukker maken om de inhoud van het filmpje dan om de tekst… Van een onvoldoende bij grammatica is nog nooit iemand dood gegaan volgens mij. 😉

*bericht bewerkt door Martin9 op 14 mrt 2019 21:01

🏂

Niet vervelend bedoeld maar ik zou die Instagrampost nog eens nakijken op spelling en interpunctie. En dan dat commentaar eronder van een volger: be wice think twice…

OT: indrukwekkende beelden van een stel malloten inderdaad. En dit gebeurt zo ontzettend vaak…

Quick op 14 mrt 2019 20:47

ik zou mij drukker maken om de inhoud van het filmpje dan om de tekst… Van een onvoldoende bij grammatica is nog nooit iemand dood gegaan volgens mij. 😉

Martin9 op 14 mrt 2019 21:00

Hang hem, niet laten gaan.
Of
Hang hem niet, laten gaan.

Grammatica en interpunctie kunnen een zaak van leven of dood zijn @Martin9 😂

Pannenkoeken party 🤔

When life gets too complicated.... SKI

Het zal vast goed gekomen zijn, ze hebben allemaal een helm op…

Niet echt de slimste actie 🙈🙈🙈

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

@Hessel je hebt gelijk. Een komma verkeerd staat in dit geval bijna gelijk aan een groep mensen die blindelings een helling inglijdt en een lawine triggert.

🏂

Poederstress!

Ze hebben hier wel hun volle verstand gebruikt, door met meer dan 20 man deze helling te nemen.
Zo wisten ze zeker dat de kans groot is dat er altijd wel 1 boven de lawine blijft, en alarm kan slaan 😀

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ach, nou is ie met 2 rondjes van de lift “vielbefahren”, fijn toch.

Edwin van Riel

Is dit trouwens de offpiste afdaling naar St. Christoph?

Volgens Sudtirol zeitung is er niemand gewond of overleden.
https://www.suedtirolnews.it/video/mit-der-kamera-in-der-law…

*keep cool and relax...*

Plaats een reactie