Beste bestemming voor somerskiën

Hallo,
Ik zou graag met mijn vriendin in de zomer een week op skivakantie gaan maar we weten niet wat de beste plek is om naartoe te gaan aangezien het zomer is. Iemand tips? Ik zou ze graag horen!

The usual suspects:

  • Bariloche
  • Las Lenas
  • Valle Nevado
  • Tredbo
  • Mount Buller
  • Treble Cone
  • Cardrona
  • Zoetermeer

Verder kun je in de Alpen hier en daar een ochtendje gletscherskiën

*bericht bewerkt door Hessel op 16 mrt 2019 16:25

En in Noorwegen zijn een aantal zomerskigebieden: Stryn Sommerski, Galdhopiggen en Folgefonna, waar je (in ieder geval begin van de zomer) terecht kunt bij 1 of enkele liften.

The usual suspects:

  • Bariloche
  • Las Lenas
  • Valle Nevado
  • Tredbo
  • Mount Buller
  • Treble Cone
  • Cardrona
  • Zoetermeer

Verder kun je in de Alpen hier en daar een ochtendje gletscherskiën

Hessel op 16 mrt 2019 16:20

Ja, maar dan is het daar winter, dus is het dan nog wel zomerskiën?

Buck hill in de VS zou wel kunnen. Hoewel je niet op sneeuw skiet, is het nog steeds skien…
Bijna alle afdalingen zijn daar zomers open.
(ze hebben dat Neveplast op de afdalingen daar)

*bericht bewerkt door luuk777w op 16 mrt 2019 21:29

Wintersport, het beste wat er is.

Wanneer in de zomer? Echt hoogzomer is het vaak wel waterskiën inderdaad en alleen de ochtenden een beetje te doen. Zermatt en saas fee vind ik in die periode het beste, maar wel voor een aantal dagen. Ik ben nu inmiddels een aantal keer ook in september in hintertux geweest, last minute, want er stond verse sneeuw op het programma. Dan is het echt prima te doen, maar die laatste zou ik hoogzomer niet zo snel doen. Eind juni misschien nog wel.

https://www.skiresort.nl/skigebied/monte-kaolino-hirschau/…

Onnem op 16 mrt 2019 22:18

Kwam toevallig nog ter sprake op de verjaardag waar ik was vanavond en wilde het hier posten maar je was me net voor. 😁😁

Übung macht den meister!!!

Plaats een reactie