Weekje naar de sneeuw 19-04

Hoi beste wintersporters,

Ik en een maat van mij hebben besloten om toch nog even een laat weekje sneeuw mee te pakken. We hebben een beetje rond zitten zoeken naar reizen inclusief bus en skipas en zijn uitgekomen op een vakantie bij Sunweb naar Tignes (Val Claret). Wij vragen ons af of dit de beste keuze is incl busreis zo laat in het seizoen. Beschikken namelijk niet tot een auto en huren is ook geen optie, we zijn studenten dus we houden het graag zo goedkoop mogelijk.

Is het beter om af te wachten op betere last minutes of maar gewoon bestellen aangezien het niet veel minder gaat worden?

In ieder geval bedankt!

Het is zo ongeveer het beste wat je kan vinden inclusief busreis. Alleen Val Tho zal nog per bus bediend worden, maar de overige laatsluiters zijn allemaal inclusief eigen vervoer.

Het is zo ongeveer het beste wat je kan vinden inclusief busreis. Alleen Val Tho zal nog per bus bediend worden, maar de overige laatsluiters zijn allemaal inclusief eigen vervoer.

Bennie op 8 apr 2019 16:05

Zo’n vermoeden had ik helaas al. Is inderdaad jammer dat we alleen per busreis kunnen gaan, Val Thorens lijkt ons niet fijn ivm Dutch Week. Verder lijkt Tignes mij sowieso wat leuker, en de groene pistes zijn voor mijn maat al helemaal top. Lekker breed kan hij leren carven oid.

Eigenlijk is de vraag dan nog of het slim is om te wachten op een nog betere last minute prijs of dat dat niet echt meer uit gaat maken. Enig idee?

Dat zal voor deze pakketreis niets meer uitmaken. Het is al binnen 2 weken, dus echt last minute hoor.

Dat zal voor deze pakketreis niets meer uitmaken. Het is al binnen 2 weken, dus echt last minute hoor.

Bennie op 8 apr 2019 16:36

Ah oke, had misschien het idee dat ze nog iets zouden zakken maar dat is dus niet zo.

Bedankt voor alle hulp!

Ik zou maar snel boeken, want wij wilden vorige x ook boeken en opeens was het weg en moeste we 3 weken later

Plaats een reactie