Medewerkers skiverhuur

Voor het komende seizoen zoek ik weer medewerkers voor een skiverhuur in Fugen-Zillertal!

We bieden jou/jullie goede arbeidsvoorwaarden, een net onderkomen in het centrum van Fugen en 2 dagen per week vrij om zelf te kunnen skiën of te gaan snowboarden.

Hoi Jethro!

Zoeken jullie toevallig nog medewerkers?

Ja ben nog steeds hard op zoek naar meerdere medewerkers!
Je kan een korte en relevante cv met motivatie mailen naar: snowfox1976@gmail.com

beste jethro.

zoeken jullie voor het aankomend winterseizoen personeel ? Ik wil zelf heel graag eens in het buitenland werken en ben ook iemand die sociaal is en graag nieuwd uitdagingen aangaat. ik zie graag een reactue tegemoet komen.

met vriendelijke groet,

Doy

beste jethro.

zoeken jullie voor het aankomend winterseizoen personeel ? Ik wil zelf heel graag eens in het buitenland werken en ben ook iemand die sociaal is en graag nieuwd uitdagingen aangaat. ik zie graag een reactue tegemoet komen.

met vriendelijke groet,

Doy

doy op 22 nov 2019 01:48

Doy, ik heb jou mail inmiddels ontvangen. Ik geef je wel een belletje😉

Dat ging snel Doy😀👊🏻. Nu ff kijken wie er nog meer zin hebben om hier te gaan werken!

Dag Jethro,
Zoek jij momenteekl nog ergens een medewerker voor de Skiverhuur en skiservice? Ik heb er al enkele jaren ervaring in. Ik zoek wel enkel een job waarbij een onderkomen voorzien is en waar je een eigen kamer hebt. Een appartement of zo delen is geen probleem, als ik maar een eigen kamer heb(dus niet met meerdere mensen op 1 kamer.
Groeten,
Bart

Hoi Bart, ja ik heb nog wel een plek over denk ik. Zou je ondertussen een cv naar snowfox1976@gmail.com willen sturen?

Dag Jethro,
Ik heb juist een cv en foto naar jou mail verzonden.
Alvast bedankt.
Groeten,
Bart

Wegens ziekte zoek ik weer per direct medewerkers. Dus wie nog wat zoekt, mail me maar!

Plaats een reactie