Fischer My Progressor of My Curv voor gevorderde dame

In mijn zoektocht naar een nieuwe ski stuitte ik op de volgende twee modellen van Fischer: My Progressor en My Curv. Ik twijfel heel erg tussen deze twee modellen. Ik ben een gevorderde skiër die ervan houdt om met hoge snelheden van de piste af te gaan. Wel wil ik aan het eind van de dag gemakkelijk door de papsneeuw naar beneden komen. Ik ben 163 cm, ongeveer 60 kg en 21 jaar.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze ski’s/mensen die mij kunnen helpen met het kiezen tussen deze twee modellen?

absoluut de my curv kiezen als je op hoge snelheid skiet. Als je techniek goed is, kun je met deze ski ook wel door de papsneeuw.

absoluut de my curv kiezen als je op hoge snelheid skiet. Als je techniek goed is, kun je met deze ski ook wel door de papsneeuw.

elisabeth101 op 29 okt 2019 18:46

Bedankt voor de reactie! Mijn techniek is goed, dus dat zou dan moeten lukken. Heb alleen sommige reviews op internet gelezen waarin staat dat het een echte carve ski is en eigenlijk alleen daarvoor geschikt is. In andere reviews staat dat dan weer niet. Vandaar dat ik nog twijfel.

https://youtu.be/rEUKnTT2Cr0

@ChantalS
Lijkt inderdaad meer een carve bak te zijn.

Het is dezelfde ski als de curv ti herenski. Kijk maar eens naar die reviews. Het is echt geen heftige ski. Juist mooi gebalanceerd en allround, slipt goed, echt een uitstekende ski voor een gevorderd iemand.

Na 5 dagen je Mycurvs alweer te koop gezet, @elisabeth101?

Oh ja, Elisabeth heeft ze.

Na 5 dagen je Mycurvs alweer te koop gezet, @elisabeth101?

DrPhil op 30 okt 2019 10:47

Ik zie dat Sherlock Holmes of moet ik zeggen ***** ***** **** of welk pseudoniem zijn huiswerk goed heeft gedaan.

Overigens een goede Sherlock Holmes verraadt nooit zijn afkomst:) Al laten middelmatige wel sporen achter…

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 30 okt 2019 22:02: plaats geen namen van personen zonder hun toestemming.

Nou dat zijn gewoon profielen hoor https://www.wintersport.nl/profiel/133130 en een ander gebruikt pseudoniem van meneer r.a. …

Een pseudoniem (Oudgrieks: ψευδώνυμον, letterlijk “valse naam”), alias (Latijn) of schuilnaam is de aangenomen naam van een of meer personen die duidelijk afwijkt van de corresponderende persoonsnaam of persoonsnamen

Laten we on-topic blijven. Dat geldt voor @DrPhil en @Skiwi87. Elke volgende niet on-topic reactie verwijder ik.

Click. Click. Peace

De My Curv TI is iets rustiger en gedempter, de My Progressor is wat levendiger. Voor hoge snelheiden denk ik dat de My Curv TI lekkerder is.

Plaats een reactie