Audi Q5?

Als je een Ford Edge of Flex tegenkomt zit je ook prima.
Dacht dat het over je Europese avontuur ging (waar je eerder dit jaar druk mee was). Ons huurautoaanbod is duidelijk anders, net zoals een verminderde noodzaak voor AWD in de bergen.

Bennie op 5 nov 2019 20:49

Ja dit is voor Denver.(@HN65), Ik kon mijn vrouw (nog) niet overhalen om naar Europa te komen. Maar blijf het proberen, de aanhouder wint ;-).

Is een Edge groter dan een Audi Q5?

Ik zou eerder in Europa AWD willen dan in Amerika, de wegen in de Alpen zijn gemiddeld VEEL stijler.

*bericht bewerkt door Slim op 05 nov 2019 21:01

Ik zou geen Audi nemen. Valt allemaal wat tegen qua ruimte (tenzij je voor A6 en hoger gaat). Als er een Outback te kiezen valt zoals @Alex voorstelt…doen! Maar ik vermoed dat die optie er niet is. VW Passat Variant, Skoda Octavia- of Superb Combi zou mijn keuze zijn.

HN65 op 5 nov 2019 17:56

Octavia is formaat A4, dus die valt dan weer af
Maar dit zal in de US niet te huren zijn neem ik aan. Wil je persé een Europees merk huren?

*bericht bewerkt door Marijnt op 05 nov 2019 21:33

Maar dit zal in de US niet te huren zijn neem ik aan. Wil je persé een Europees merk huren?

Marijnt op 5 nov 2019 21:29

Nee hoor, niet per se Europees.
Audi heeft zijn eigen verhuur bedrijf, Silver car, dat alleen A4, Q5 en Q7 verhuurt.
Omdat de prijs voor de eerste twee wel mee valt, leek me dat interessant:
Mid-size SUV is meestal vrij duur. Dus als ik voor de zelfde prijs of minder een Audi kon krijgen in plaats van een veel goedkoper model, en dan had ik gegarandeerd dat model, AWD en een 40/20/40 achterbank, dan was was dat aantrekkelijk.

Maar als die Q5 dus kennelijk wat te klein is dan ga ik gewoon weer naar het normale plan:
Mid-size tarief betalen en auto’s uit upgrade rij kiezen. Dan kies ik het model dat het beste is op dat moment. Werkt ook, maar minder zekerheid vooraf.

*bericht bewerkt door Slim op 05 nov 2019 22:23

Plaats een reactie