Gezocht: GiGi

Wat moeten zij er verder over melden dan? Er zal wel eens vaker iemand het forum/de site verlaten.

Wat moeten zij er verder over melden dan? Er zal wel eens vaker iemand het forum/de site verlaten.

Userd op 6 dec 2019 16:07

Van een individu zullen ze zeker niet wakker liggen. Maar wel de algemene opmerkingen die gemaakt worden over de sfeer (zowel positief als negatief)

null

Hij moet nog wel zijn eigen site aanpassen want daar is die nog wel actief op wintersport :) Jammer als iemand om de verkeerde redenen het forum verlaat, maar aan de andere kant, het is zijn eigen keus en daar zal hij zijn (goede) redenen voor hebben. Voor moderators is het uiteindelijk ook lastig, maar komop we zijn denk ik (bijna) allemaal volwassenen met een vorm van passie voor de wintersport dus laten we het vooral gezellig houden naar elkaar en wederzijds respect tonen.

MW Janssen

Weet je wat ik grappig vind: dat niemand van wintersporters.nl/mod zich in dit topic heeft gemeld, maar reken maar dat zij dit topic goed in de gaten houden om te kijken of het eea niet escaleert.

pahlawan op 6 dec 2019 16:03

Of wat dacht je van GiGi zelf ;)

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

@Quisa2,
Omdat dat nu eenmaal zo gaat, in een perfecte wereld… enz. Is dat netjes, nee, is het zo'n probleem als er van gemaakt wordt nu, nee. Als het te gek wordt, wordt er wel ingegrepen en daar zijn ze hier al vlug mee, zelfs zo vlug dat dat discussies soms in de weg staat imo, zeker op sommige vlakken. Volgens mij is het sfeertje hier over het algemeen prima, zijn er hooguit een beetje teveel insiders die zich vlug te goed voelen voor 'de rest', als je dan toch over sfeer verpestend begint.

Userd op 6 dec 2019 14:32

Naja ik vraag me af.
Volgens mij gaat het hier niet om één bericht, maar systematisch op de man spelen én privé berichten waarin het uit de klauwen liep.
Dan vraag je je toch af waar de grens ligt en ik vind dat dat best hier besproken kan worden en niet gedownplayed.

Als er niks aan de hand was, dan gaat iemand niet weg.
En in deze thread zie je mensen die zeggen dat ze de sfeer hier idd wat hard vinden en mensen die zeggen dat dat niet zo is.
Tsja, waar wil je naar handelen? Ik zou zeggen… Maak 't een fijne plek voor iedereen.

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Ervan uitgaande dat hij inderdaad dit forum (al dan niet tijdelijk) heeft verlaten op grond van de hierboven genoemde omstandigheden, dan vind ik dat toch wel diep triest. We komen hier toch allemaal omdat we dezelfde passie delen?! De een is daar misschien wat meer mee bezig dan de ander, so what? Een forum is geen vrijbrief om onder de gordel te stoten. Live and let live.

Ik vind dat er vooral heel veel zelf ingevuld wordt, een select groepje kennelijk goed weet wat er wel aan de hand is maar dat natuurlijk veel te interessant vinden, er uiteraard weer een aantal moralisten aanwezig zijn en er verder vooral maar heel weinig aan de hand is eigenlijk. Als de verdwenen forumklant alsnog meeleest, en dat vermoed ik wel, lacht hij de ballen uit zijn broek waarschijnlijk.

Wat een dramatiek weer. Wie was die PM stalker dan wel niet - en waarom heeft hij dat niet gemeld?

Wat een dramatiek weer. Wie was die PM stalker dan wel niet - en waarom heeft hij dat niet gemeld?

DrPhil op 6 dec 2019 20:32

Waarom vind je het drama?

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Van een forum vertrekken omdat er een paar debielen zitten te jennen, vind ik een beetje overdreven. Uit de likes in o.a. het topic over Cervinia kun je opmaken dat er niemand is die op de onzin van die wonderboy zit te wachten en dat de mensen die tegen hem ingaan wel gewaardeerd worden.
Hij heeft een vrij beperkt repertoire: het promoten van zijn favoriete skigebiedje en het belachelijk maken van een wintersportdiscipline die hij zelf niet beheerst. Gewoon negeren of als je dat niet kunt laten, accepteren dat er weer een reactie terug komt.

Annoying skiers since 2003

@joostw ik deel het, al vind ik dat op wepowder nog sterker dan hier. Waar het 5 jaar geleden nog door en voor het forumlid was, met reisverslagen, nuttige topics etc., Is het nu 1 grote marktplaats en afkat plek waar zoveel advertorials zijn, om het team achter het forum maar leuke topics te laten maken.

Zeker een professionalisatieslag op wintersporters.nl, maar dat moet ook als je een team de hele tijd de bergen in stuurt om topics en verhalen te schrijven, omdat de forumleden dat zelf niet meer doen.

Of het beter is? Zal een kwestie van persoonlijke voorkeur en beleving zijn.

Wat een dramatiek weer. Wie was die PM stalker dan wel niet - en waarom heeft hij dat niet gemeld?

DrPhil op 6 dec 2019 20:32

. Als je met een vinger naar een ander wijst, wijzen de meesten naar jezelf .

Spreken is zilver , zwjjgen is goud .

We zijn hier allemaal omdat we wintersport tof vinden , so let is snow

Wat een dramatiek weer. Wie was die PM stalker dan wel niet - en waarom heeft hij dat niet gemeld?

DrPhil op 6 dec 2019 20:32

. Als je met een vinger naar een ander wijst, wijzen de meesten naar jezelf . post]franky82 op 6 dec 2019 21:28[/post]

Ja hoor.

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/34f5e8e3c5aa45d8fac5c754...

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/7c2724231eaff39c40d61888...
Over op de man spelen gesproken.

*bericht bewerkt door DrPhil op 06 dec 2019 21:51

Dit zijn wel hele heftige beelden, Phil!

Ervan uitgaande dat hij inderdaad dit forum (al dan niet tijdelijk) heeft verlaten op grond van de hierboven genoemde omstandigheden, dan vind ik dat toch wel diep triest. We komen hier toch allemaal omdat we dezelfde passie delen?! De een is daar misschien wat meer mee bezig dan de ander, so what? Een forum is geen vrijbrief om onder de gordel te stoten. Live and let live.

ErikM op 6 dec 2019 20:13

Psies @ErikM. Durf de stelling wel aan dat GiGi vaker dan wie ook door TS is bedankt voor zijn tips en adviezen. Zelfs de zoveelste ‘welke ski voor mij’. Uiteindelijk gaat het daar om in (dit) forum toch?

*bericht bewerkt door Sndr op 06 dec 2019 22:16

Haha, die ouwe Gigi-joch. Volgende week is hij er weer hoor. Hij is even skies testen en dan komt de Fischer progressor er weer als beste uit.

Wel leuk dat iedereen zo met hem begaan is.

@Gigi : please kom terug!! 🤗

Misschien heeft @Gigi op persoonlijkvlak of met zijn site wel heel druk, hoop wel dat hij weet terugkomt zijn bijdrages zijn altijd zeer waardevol.

*bericht bewerkt door michelr op 06 dec 2019 23:27

Hij heeft een businessmodel mbt skiadvies, zijn expertise werd gepromoot via deze site maar dat levert hem niets op. Er staat vast een groep op die onbezoldigd advies wil geven.

Zo gaat dat met fora die doorgaan. Ik heb zelf jarenlang advies in bepaalde skitypes gegeven. Nu ik ze niet meer actueel bijhoud onthoud ik me van advies. Ik geef het stokje dus door en dat is dus juist het goede van een forum!

Wat een heerlijk topic, de popcorn smaakt goed! Keep on going please :)

Freeride = Life

🎶🎶
Waar is mijn Gigi,
Mijn tester, mijn ski-man
Mijn eigen Gigi
Die elke vraag oplossen kan
Wat gaan we hem hier missen
En zeker Dokter Phil!

Ohohoh ahahah!
🎶🎶

Man, wat een aanstekelijk nummertje is dat toch he…

*bericht bewerkt door Shane op 07 dec 2019 02:41

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane meteen de studio in met dat nummer, gooi er nog een lalalalalalalala in en je hebt de apresski hit van dit seizoen🥳🥳🥳
Voor de clip gewoon teksten van het forum laten zien🥶

LA NORMA😍☃️

Of we maken er een soort Band Aid nummertje van. Gezellig het clipje opnemen in Zoetermeer. Leuk man.

I can stick uphill ice, on my saucer...

🎶🎶
Waar is mijn Gigi,
Mijn tester, mijn ski-man
Mijn eigen Gigi
Die elke vraag oplossen kan
Wat gaan we hem hier missen
En zeker Dokter Phil!

Ohohoh ahahah!
🎶🎶

Man, wat een aanstekelijk nummertje is dat toch he…

Shane op 7 dec 2019 02:41

Als je nog een schattig kinderkoortje erbij wil dan weet ik er nog wel eentje 😉😀

Oooh begin ’ t nu ook leuk te vinden want het gaat over muziek.
😃😂😁😀😥🎵🎶🎹🎸🎷🎧🎺🎻🎤

Born to run. B.S.

Oooh begin ’ t nu ook leuk te vinden want het gaat over muziek.
😃😂😁😀😥🎵🎶🎹🎸🎷🎧🎺🎻🎤

dan58 op 7 dec 2019 09:38

Muziek? Je bedoelt toch niet K3 hoop ik 😉

Aftellen maar!

Oooh begin ’ t nu ook leuk te vinden want het gaat over muziek.

😃😂😁😀😥🎵🎶🎹🎸🎷🎧🎺🎻🎤

dan58 op 7 dec 2019 09:38

Muziek? Je bedoelt toch niet K3 hoop ik 😉

Matthieu op 7 dec 2019 09:40

Op zijn leeftijd is dat normaal. 😁

Bla, bla, bla.

Oooh begin ’ t nu ook leuk te vinden want het gaat over muziek.

😃😂😁😀😥🎵🎶🎹🎸🎷🎧🎺🎻🎤

dan58 op 7 dec 2019 09:38

Muziek? Je bedoelt toch niet K3 hoop ik 😉

Matthieu op 7 dec 2019 09:40

Op zijn leeftijd is dat normaal. 😁

bartvwg op 7 dec 2019 10:00

K3 dan heb je wel hier wel alvast 1 kleine fan 🤣🙈

@miepmiep @Matthieu @bartvwg

Als t dan moet geef me dan maar de oude versie K3 anders verslijten ze me hier voor"vies oud ventje" 😆😅

*bericht bewerkt door dan58 op 07 dec 2019 10:51

Born to run. B.S.

@miepmiep[/mention] @Matthieu[mention=“135233”] @bartvwg

Als t dan moet geef me dan maar de oude versie K3 anders verslijten ze me hier voor"vies oud ventje" 😆😅

dan58 op 7 dec 2019 10:50

🤣🙈…
Nog beter geen K3 …

Dan nog liever kinderen voor kinderen 😀🤣

*bericht bewerkt door miepmiep op 07 dec 2019 11:10

Kan iemand mij duidelijk maken waarom de nu weer volledige, online beschikbare, nationale skitesten, waar toch een aantal deskundige skiers bij betrokken zijn, altijd relatief weinig reacties krijgen en de testresultaten van GiGi, als individueel persoon, zo waardevol worden geacht. Misschien beweeg ik me op glad ijs, maar ik kan goed met noren overweg.

Hen48

Plaats een reactie