Gezocht: GiGi

Ik heb dit topic de hele ochtend gewoon zien staan hoor.

Beetje jammer dat je je afvraagt of op deze site topics worden weggestopt. Zo lang als ik hier lees, heb ik dat nog nooit zien gebeuren.

Skimams op 8 dec 2019 13:07

Is het raar als je je dat af gaat vragen wanneer hij er opeens niet meer bij staat?

Matthias123 op 8 dec 2019 13:09

Bij mij ook onzichtbaar tot na de post van Matthias123.
Vreemd…

*bericht bewerkt door Matthieu op 08 dec 2019 13:11

Aftellen maar!

Hij stond op pagina 2. De datum van het laatste bericht pakte hij niet goed. Gebeurt wel eens vaker.

Bij mij ook
Ik postte zelf nog op 7/12 om +/- 23 u en op zondagochtend 8/12 vond ik t topic pas terug bij de posts van 6/12. Vreemd maar gebeurt wel meer.

Born to run. B.S.

Ik heb dit topic de hele ochtend gewoon zien staan hoor.
Beetje jammer dat je je afvraagt of op deze site topics worden weggestopt. Zo lang als ik hier lees, heb ik dat nog nooit zien gebeuren.

Skimams op 8 dec 2019 13:07

slechts mijn persoonlijke mening, maar wat mij betreft mag dit topic best afgesloten worden of verplaatst naar P20. Shit, nou staat-ie al weer bovenaan ;) ;) ;)

Edwin van Riel

Zijn fans kunnen m ook dagelijks een upje geven om m te laten weten dat we m missen :-)

En ook een kaarsje branden.

Ik heb een nachtje stilletjes gehuild maar het gaat nu wel weer…

Ik heb dit topic de hele ochtend gewoon zien staan hoor.

Beetje jammer dat je je afvraagt of op deze site topics worden weggestopt. Zo lang als ik hier lees, heb ik dat nog nooit zien gebeuren.

Skimams op 8 dec 2019 13:07

slechts mijn persoonlijke mening, maar wat mij betreft mag dit topic best afgesloten worden of verplaatst naar P20. Shit, nou staat-ie al weer bovenaan ;) ;) ;)

evr66 op 8 dec 2019 14:55

Van mij ook. Dus ik neem maar even het voortouw in het vertrouwen dat mijn hoofd niet van mijn romp wordt gescheiden🙈
@rogier kan hier niet gewoon een slotje op? En verder lekker doorkletsen in de Stube.

mama on a mission in the snow

Ik snap alle commotie wel,

Hij was zeker een toegevoegde waarde op het forum. En het is prachtig dat iemand zoveel passie heeft voor de sport. En zoveel kennis heeft van materialen en zich daar ook de moeite voor neemt. Echt passie.

Eerlijk is eerlijk. Soms waren er dagen dat er 10 post waren met vragen. Zou je gek van worden. Lijkt me

Echter heb ik zelf ook wel eens een kritische noot gehad. Oa op de niveauschaal. Niet om te zijken. Maar om hem nog nauwkeuriger te maken. Daar overschatting zeer makkelijk is.

Ben zelf wat feller geweest over een online stuk, ergers, over het thema tourskiien.
Ik Citeer ‘’ De pure toerder of huttentochklant zou ik de Zero G aanraden. De freetouring enthousiast zou ik de Rustler 10 adviseren en de voor de ‘lift access’ freerider zou ik de Cochise suggereren (en de toevoeging om met die ski überhaupt niet te willen vellen). Er is dus – bij de meeste merken – keuze. Voor elk soort toerder of freerider is een passende ski te vinden’’

Dit had niks meer met een gedegen test of advies te maken. Dat vond ik heel jammer. En gezien zijn kennis en ervaring, Gigi onwaardig. Jammer. Voor mijn gevoel commercie boven passie.

@Gigi, ik was soms wat scherp, wellicht te scherp. Maar nooit om je af te zijken.

echte mannen lopen naar boven,

kan hier niet gewoon een slotje op? En verder lekker doorkletsen in de Stube.

Skimams op 8 dec 2019 15:49

Dit topic staat al in de stube. Maar aangezien dit forum zo werkt dat alles in 1 rij gegooid word ipv gecategoriseerd dan blijf je dit dus terug zien.
Het beste wat je er zelf aan kan doen is er niet meer op reageren.

Übung macht den meister!!!

@martijnuiterwijk komt dat omdat het alle drie Blizzard skis zijn? Ik zie verder namelijk niet zo’n probleem met dit advies, misschien heeft hij in dit segment gewoon niet zoveel merken getest en vind hij blizzard gewoon goed. Als ik puur zou kijken naar wat de fabrikant zegt over de ski kom ik op dezelfde conclusie? Ik heb alleen niet getest, dus zou niet weten of hoe het allemaal skiet (skied?) maar als advies kan je het naar mijn idee best zo geven. Hij zegt ook dat bij de meeste merken wel genoeg keuze is, en geeft dan Blizzard als voorbeeld (zo lees ik het iig) Of wordt hij gesponsord door Blizzard? Zelfs in dat geval staat hij natuurlijk vrij om zo’n advies te geven. Had het pas raar gevonden als de Zero G als pure inbounds freeride ski werd aangemerkt door hem.

Maarja, dat is hoe ik het zie. Ben wel benieuwd waarom jij vind dat dit een slecht advies is. En waarom de zin “commercie boven passie”?

Freeride = Life

Misschien vanwege dit “Als ik puur zou kijken naar wat de fabrikant zegt over de ski kom ik op dezelfde conclusie?”

Slotje lijkt me prima.

Jeetje @Skimams, hebben we eindelijk weer eens een topic dat leeft en niet het standaard geneuzel bevat, wil je het ineens stopzetten? Niks voor jou normaalgesproken toch? Ik vermaak me ontzettend met alle berichten hier. @DrPhil is als “aartsvijand” hier bijvoorbeeld uitzonderlijk goed op dreef ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

@martijnuiterwijk komt dat omdat het alle drie Blizzard skis zijn? Ik zie verder namelijk niet zo’n probleem met dit advies, misschien heeft hij in dit segment gewoon niet zoveel merken getest en vind hij blizzard gewoon goed. Als ik puur zou kijken naar wat de fabrikant zegt over de ski kom ik op dezelfde conclusie? Ik heb alleen niet getest, dus zou niet weten of hoe het allemaal skiet (skied?) maar als advies kan je het naar mijn idee best zo geven. Hij zegt ook dat bij de meeste merken wel genoeg keuze is, en geeft dan Blizzard als voorbeeld (zo lees ik het iig) Of wordt hij gesponsord door Blizzard? Zelfs in dat geval staat hij natuurlijk vrij om zo’n advies te geven. Had het pas raar gevonden als de Zero G als pure inbounds freeride ski werd aangemerkt door hem.

Maarja, dat is hoe ik het zie. Ben wel benieuwd waarom jij vind dat dit een slecht advies is. En waarom de zin “commercie boven passie”?

Arnie777 op 8 dec 2019 16:40

Omdat er namelijk geen ene meter op gelopen is. Laat staan een huttentocht. Voor dat je aan deze vorm van wintersport gaat beginnen qua adviesen. Ga eens 2300HM oid lopen. Anders ben je niet meer dan een verkooppraatje aan het houden. Dat was toch het kenmerk? Dat de ski door hem getest is. Of al die praatjes van de producent en alle ‘‘niet transparante’’ testen wel klopte?

echte mannen lopen naar boven,

hier. @DrPhil is als “aartsvijand” hier bijvoorbeeld uitzonderlijk goed op dreef ;).

Shane op 8 dec 2019 16:52

Ik had wat meer weerwerk verwacht… 😉

Verder mag er inderdaad een 🔏 op…

Ach die komt wel terug.
Jezus is immers ook herrezen.

Ach die komt wel terug.
Jezus is immers ook herrezen.

DrPhil op 8 dec 2019 17:14

🙈😂😂😂

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Jeetje @Skimams, hebben we eindelijk weer eens een topic dat leeft en niet het standaard geneuzel bevat, wil je het ineens stopzetten? Niks voor jou normaalgesproken toch? Ik vermaak me ontzettend met alle berichten hier. @DrPhil is als “aartsvijand” hier bijvoorbeeld uitzonderlijk goed op dreef ;).

Shane op 8 dec 2019 16:52

Laten we even normaal blijven doen. Al dat gehak en gezuig is zó jammer, respectloos en kinderachtig. Een volwassen vent die meer dan prima zijn mond open kan trekken heeft besloten even off line te gaan. Dat is zijn eigen keuze geweest. Net zoals het zijn eigen keuze was daar niets over te zeggen.
Hier een slot op en gewoon nieuwe topics openen over bijv toerski’s en andere zaken. Just my 2 cents.

mama on a mission in the snow

Ik vind het wel teleurstellend dat er hier geroepen word om slotjes. En zou het jammer vinden dat dat er ook zou komen. Er word hier toch niks geks gezegd?
Van mij mag dat bij elke “hoeveel sneeuw kan verwachten in maart” dan ook wel. Of beter nog, verwijder dit soort topics direct.

Übung macht den meister!!!

Slotje? Wacht ff. Heeft een topic van mij een keer succes, willen jullie een slotje erop. Ongelooflijk…

Laten we weer terug gaan naar de topics waar niks te beleven is 👌🏼

A winter without powder isn't a winter!

Ach die komt wel terug.

Jezus is immers ook herrezen.

DrPhil op 8 dec 2019 17:14

🙊
🙈😂😂😂

Jeffvdv op 8 dec 2019 17:16

🤣🙊👻🙊🙈

Slotje waarom , zit nog steeds te wachten op de uitvoering van het lied 🤣

Jeetje @Skimams, hebben we eindelijk weer eens een topic dat leeft en niet het standaard geneuzel bevat, wil je het ineens stopzetten? Niks voor jou normaalgesproken toch? Ik vermaak me ontzettend met alle berichten hier. @DrPhil is als “aartsvijand” hier bijvoorbeeld uitzonderlijk goed op dreef ;).

Shane op 8 dec 2019 16:52

Laten we even normaal blijven doen. Al dat gehak en gezuig is zó jammer, respectloos en kinderachtig. Een volwassen vent die meer dan prima zijn mond open kan trekken heeft besloten even off line te gaan. Dat is zijn eigen keuze geweest. Net zoals het zijn eigen keuze was daar niets over te zeggen.
Hier een slot op en gewoon nieuwe topics openen over bijv toerski’s en andere zaken. Just my 2 cents.

Skimams op 8 dec 2019 17:21

Toerski’s interesseren mij geen reet. Wat mij wel 's nachts wakker kan houden is de vraag waarom jij je hier zo aan ergert :;, terwijl je het ook gewoon niet kan lezen.
Ik bedoel, het bijkomende geneuzel over de organisatie op wintersport.nl maak je zelf in 1 goede post met de grond gelijk. Wat is dan verder het probleem? Sommige mensen zijn nu eenmaal wat gevoeliger waar het (online) pesterijen betreft (en dat heb ik bij hem vaak zien gebeuren, die discussie hoeven we zeker niet te voeren). Ik zou niet weten waarom sommige mensen daar hun ongenoegen niet over mogen uiten en anderen dat niet met een kwinkslag op de hak mogen nemen.
En tenslotte nog iets dat velen zich waarschijnlijk niet realiseren is dat Gigi een zeer waardevolle clickgenerator voor wintersport.nl is geweest. Je komt via Google heel vaak op een reactie van hem uit… Ergo, hij is een moneymachine voor deze site. Zou toch wat zijn als een topic als dit dan gecensureerd zou worden lijkt mij.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Oh jee! Nu ben ik ook een aartsvijand @shane?
Oehhhhhh!🙈

mama on a mission in the snow

@shane, natuurlijk… je weet dat google jou vooral graag laat zien wat je wil zien?

En tenslotte nog iets dat velen zich waarschijnlijk niet realiseren is dat Gigi een zeer waardevolle clickgenerator voor wintersport.nl is geweest. Je komt via Google heel vaak op een reactie van hem uit… Ergo, hij is een moneymachine voor deze site. Zou toch wat zijn als een topic als dit dan gecensureerd zou worden lijkt mij.

Shane op 8 dec 2019 17:40

En dat is Google binnen 3 maanden weer evengoed vergeten. De reden waarom mensen hier terecht komen is omdat ze een vraag stellen die gelijkaardig is aan degene die hier op het forum gesteld worden, niet omdat GiGi er toevallig op geantwoord heeft. Het is niet omdat hij zijn boeltje pakt dat Google plots deze site links gaat laten liggen.

GiGi is/was één van de vele stemmen in dit forum, en het is toch wel wat aanmatigend om te denken dat het met gevoel voor drama uitgevoerde verdwijnen van één van de ‘grote tenoren’ van dit hoekje van het internet een grotere impact zal hebben dan een scheet in een fles… Zo werkt het internet gewoonweg niet.

Dat is niet wat ik schrijf @Morzel en @Userd. Goed lezen… Ik schrijf dat hij een moneymachine is. Tegenwoordige tijd. Het kan net zo goed een post uit 2016 zijn die volgens Google het meest relevante antwoord voor jouw vraag is. We kunnen ook de mods om de cijfers vragen hoor. En Google’s algoritmes weten dus wel degelijk te bepalen aan wiens bijdragen op een forum ze meer waarde moeten hechten wanneer het over bijvoorbeeld een skimateriaal-gerichte vraag gaat.
Dat is dus juist wel hoe het internet in 2019 werkt.

En @skimams, jij zal er bij mij natuurlijk nooit slecht op komen te staan. :)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Je bekijkt het volgens mij omgekeerd, @Shane.

Google ligt niet wakker van het antwoord op de vraag, maar zoekt uit waar gelijkaardige vragen worden gesteld. De moneymaker voor deze site in dat geval is de vraagsteller, niet de persoon die erop antwoordt.

Het zijn niet de reacties van GiGi die vanuit het oogpunt van Google als ‘waardevol’ worden beschouwd, maar wel dat hetzelfde soort vragen worden gesteld en er mensen op antwoorden.

Als het andersom zou geweest zijn, had de site van GiGi wel als topantwoord uit de bus komen.

Eerlijk is eerlijk. Soms waren er dagen dat er 10 post waren met vragen. Zou je gek van worden. Lijkt me

martijnuiterwijk op 8 dec 2019 15:53

Tja dan zou @Roel ook gek moeten worden van de vragen over bijvoorbeeld sneeuwverwachting voor een bepaald gebied over 14 dagen…man dat blijfffft maar terugkomen.

Maar daar is @GiGi echt niet over gevallen hoor lijkt mij, die wilde iedereen altijd helpen. Althans zo kwam hij op mij over. Wél met een soms assertief randje, maar dat hebben er natuurlijk meerdere.

Ik vind sommige mensen hier ook bloedje irritant, mensen die flinke vrijheid krijgen om de grens op te zoeken. Maar gewoon negeren is enige optie als mods niks doen. Het is een forum, geen vriendengroep. Al kun je er natuurlijk zeker vrienden aan over houden.

*bericht bewerkt door Gaston op 08 dec 2019 18:39

Tijd voor een uitpakparty?!

Nee hoor @Morzel ik bekijk het niet omgekeerd.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie