Schoenen kopen

Hi,

Ik wil graag ski-schoenen kopen maar vraag af waar en wanneer ik dat het beste kan doen. Ik ga pas eind van het seizoen (eind maart), dus ik kan eventueel afwachten tot er meer aanbiedingen komen. Maar ik wil ook niet te lang wachten tot er geen geschikte schoenen meer zijn in mijn maat. (Ik heb een grote (47), maar smalle voet). Verder vroeg ik me af wat jullie aan zouden raden als plek om skischoenen te kopen. Ik woon in Haarlem en ben een keer bij Bever geweest, die waren opzich heel professioneel in hun aanpak, maar ik vond het raar dat ze schoenen van 2016 nog totaal niet afprijsden. Ik dacht erover om misschien naar snowplanet in Spaarnwoude te gaan, zodat ik ze gelijk kan testen, maar heb geen idee hoeveel skiwinkels daar zitten en wat de kwaliteit is.
Verder ben ik opzoek naar tips voor schoenen, ik ben een all-mountain skier met 8 jaar ervaring, kom makkelijk van alle pistes af en bevind mij bij voorkeur op ongeprepareerde pistes (maar wel pistes). Ik ben opzoek naar een schoen met loopstand. Tips voor schoenen waar ik naar zou moeten kijken?

Thanks!

In die regio Skicentrum Heemstede of bootfitter.nl (AMS). Ik zou nu nog niet op een bepaald merk focussen, eerst eens zien van welk merk de pasvorm het beste uitpakt.

Edwin van Riel

Skicentrum Heemskerk wordt denk ik bedoeld ;)

Zou best kunnen, maar er blijkt er ook 1 in Heemstede te zitten :-)

Heemskerk klopt natuurlijk, sorry. Handig die telefoon die het beter weet ;)

*bericht bewerkt door evr66 op 19 dec 2019 16:45

Edwin van Riel

Plaats een reactie