Aphex Virgo Matt Black

Hoi allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe skibril en ben na veel passen terecht gekomen bij de Aphex Virgo Matt Black
https://www.bever.nl/p/aphex-virgo-matt-black-skibril-PCABD9…

Ik kan bar weinig vinden over dit merk en ervaringen, ken jij dit merk? en wat is je ervaring hiermee?

Alvast bedankt voor je reactie!

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

Heeft niemand ervaring met dit merk? 😥

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

Hoi Ivo, ik heb zelf verleden jaar de Aphex Alpha (met Revo bleu s2 en Yellow s1 verwisselbare lenzen) aangekocht.
Reeds een 4-tal weken gebruikt in verschillende weersomstandigheden en tot op heden zeer tevreden van deze goggle.
Ik heb deze toen rechtstreeks via hun besteld. Zeer tevreden over levering, stevige verpakking ter bescherming van de bril.

Hoi Ivo, ik heb zelf verleden jaar de Aphex Alpha (met Revo bleu s2 en Yellow s1 verwisselbare lenzen) aangekocht.
Reeds een 4-tal weken gebruikt in verschillende weersomstandigheden en tot op heden zeer tevreden van deze goggle.
Ik heb deze toen rechtstreeks via hun besteld. Zeer tevreden over levering, stevige verpakking ter bescherming van de bril.

Puttie op 31 dec 2019 15:25

Bedankt voor je reactie! Positief dus, wat was je referentie? heb je ook punten die je beter had gezien?

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

Heb momenteel geen negatieve punten. Persoonlijk vind ik het kliksysteem voor het wisselen van de lenzen ipv het magnetische systeem zeker geen nadeel.
Het voelt stevig en solide aan, goede lenzen, breed zichtveld. Ben sinds vorig seizoen overgeschakeld van (zonne-) bril op sterkte naar het gebruik van daglenzen, wat mij ook zeer goed bevalt.
Was eerst op zoek naar goggles met lenzen op sterkte (Oakley, ed…) maar dit bleek eigenlijk behoorlijk duur te zijn.

Oké helder, bedankt voor je uitleg

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

Ik heb ook een Aphex. Zeer gemakkelijk om van lenzen te verwisselen , bedampt nooit.
Prijs kwaliteit top 💯

Ik heb ook een Aphex. Zeer gemakkelijk om van lenzen te verwisselen , bedampt nooit.
Prijs kwaliteit top 💯

jessedeconinck op 1 jan 2020 21:10

Tnx voor je feedback!

Skiën= 6 maanden voorpret en 6 maanden napret

Plaats een reactie