Winterbanden met Audi velg

Dacht ik nog even gauw de winterbanden erop te zetten, helaas. Past niet meer op mijn Q2. Hiervoor had ik een A3. De steekmaat van de velg is prima maar remklauw loopt tegen binnenkant van de velg aan.

Daarom te koop. Nog prima bridgestone M+S banden met gemiddeld 5.5 mm profiel. In ieder geval geschikt voor een Audi A3.

Euro 225,-

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1496146969/view?c=08c2854…

@Guido1976: Volgende link moet je delen:
https://link.marktplaats.nl/m1496146969

Deze kan je voor al je zoekertjes vinden door hem te kopiëren in het vakje "Deel via" bij jouw zoekertje op marktplaats.

null

Anders gaan er toch echt niet veel kopers van hier komen :-P.

*bericht bewerkt door Morzel op 25 dec 2019 17:07

175,-

5,5 mm is niet veel meer. 4 mm wordt geadviseerd als bodemgrens.

May the ski force be with you !!

Dat weet ik niet precies. Maar 5.5 is nog genoeg om er wat km’s op te maken. Ik heb zelf dus noodgedwongen andere velgen moeten halen. Wel met 6,5 tot 8 mm erop. Maar ze waren dan ook 4 keer zo duur als wat ik vraag.

Met een niet te zware voet is het 1 mm per 10.000 km

Dat ga je met winterbanden niet halen. OT: voor banden en velgen geen slechte aanbieding, al zouden betere en schonere foto’s wel aan te raden zijn en foto 4 op mp is een andere velg.

Ach als je niet enorm veel rijdt kun je met 5,5 mm nog prima een tijd voort. Stukken goedkoper dan een set nieuwe iig.

Ik heb de velgen even gepoetst en opnieuw op de foto gezet.

Er reageert niemand. Ook niet heel courante velgen meer natuurlijk.

Het gaat binnenkort naar de oud ijzerhandelaar en dan levert het wellicht nog 20 euro op.

De banden hebben allemaal 5,5 mm?

Er reageert niemand. Ook niet heel courante velgen meer natuurlijk.

Het gaat binnenkort naar de oud ijzerhandelaar en dan levert het wellicht nog 20 euro op.

Guido1976 op 21 jan 2020 21:20

Ik zou nog wachten tot de voorjaarsvakantie.

Nog te koop? Volgens mij passen deze op mijn Golf V maar moet even kijken naar de remklauwen inderdaad

Ze zijn inderdaad nog wel aanwezig hoewel er iemand is die ze voor 20 wil ophalen. Dat scheelt mij het werk van ze naar de schroot brengen aangezien de band er dan af moet anders nemen ze het niet in.

Op een Audi A3 past het prima dus een golf zou ook moeten lukken. De banden zelf zijn trouwens al van 2010 dus hoewel nog voldoende profiel wel op leeftijd.

Plaats een reactie