Goede handschoenen

Kocht onlangs een paar Kilco handschoenen. Zij brachten me niet wat er van verwachte, had alsnog koude vingers. Wellicht was de maat niet goed, dat zou kunnen. M was te groot en S eigenlijk te klein.

Iemand nog een goede tip, heb jaren een paar leren van Laimbock gehad. En zie ook Henstra. Iemand ervaring met de Black Diamond Dirt Bag handschoenen ?

Heb een hekel aan koude vingers !! Budget, zeg max 75 euro.

Koude vingers en budget gaan in mijn ogen niet samen spijtig genoeg. Denk als je de luxe hebt nooit of niet snel koude handen te hebben dat er keus zat is. Maar als je snel koude handen of vingers hebt dat je nu eenmaal sneller in een duurder segment valt. Voor de rest welke handschoenen het warmste zijn staat hier op het forum genoeg te vinden

Heb je het voor de rest aan je lichaam ook koud?
De kans bestaat ook dat je net te warm hebt, gaat zweten en dat zweet dan gaat bevriezen waardoor je koude handen krijgt.
Daar ben ik zelf pas na verschillende dure handschoenen achter gekomen…

Mijn vriendin heeft snel last van koude handen. We hadden nog een setje Hestra voor haar. Maar zelf had ze nog een setje bruine leren van de Decathlon. https://www.decathlon.nl/p/skihandschoenen-voor-volwassenen-…
Deze heeft ze bijna alle dagen gedragen. Overigens was ik onder de indruk van de materialen die tegenwoordig verkocht worden bij de Decathlon. Hebben echt een kwaliteits inhaal slag gemaakt.

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie