Skihuur Kaltenbach, Aschau of Vorderlanersbach

Wie heeft er "liefst goede" ervaring met skihuur in deze dorpen.
Zelf heb ik de prijzen al bekeken, maar graag had ik ook wat feedback.
Insider in Vorderlanersbach, Rent & Go in Kaltenbach, Bernard in Vorderlanersbach, Siglstetter in Aschau zijn er enkele die mij interessant leken.
Ander voorstellen zijn ook steeds welkom natuurlijk.
Thx.

In Schlitters via Mietski. Lage kosten, allemaal nieuw spul en nog geen kwartiertje rijden vanuit Kaltenbach.

Ik ga elke jaar naar Sport 2000 in Kaltenbach Unterlercher. Prima winkel en service. Ik kies wel elk jaar de skies van het hoogste niveau of een daaronder, die zijn van goede kwaliteit. Heb dus geen idee hoe de niveaus daaronder zijn.

*bericht bewerkt door Daan050 op 22 jan 2020 11:57

Wij hadden afgelopen kerst in Stumm (2 minuten van Kaltenbach) gehuurd; was een stuk goedkoper dan in de skidorpen zelf en goed materiaal.

Insider heb ik jaren terug eens wat gehuurd, prima geregeld. En relatief dicht bij de lift, ook fijn.

Vorig jaar via Alpinresorts gebruik gemaakt van Skiverleih Sunny in Finkenberg. Ging toen om beginnerskiës voor mijn vriendin. Goed bevallen.

Heb destijds in Kaltenbach bij Sport 2000 gehuurd nadat mijn eigen snowboard was gestolen onderaan de Postalm. Prima materiaal en service.

Bergen + Sneeuw = ❤

2 jaar geleden hebben wij voor onze zoon de ski’s gehuurd in Stumm bij Skiverleih Hochzillertal aan de Dorfstrasse.
Dat is zeer goed bevallen en dus huren we het dit jaar opnieuw bij hen. Ze lijken goede kennis van zaken te hebben en zijn voordelig.
Succes met het uitzoeken van de ski’s.

Plaats een reactie