Kent iemand skitraining.be?

Hallo,

Heeft er iemand toevallig contactgegevens van een verantwoordelijke of lesgever van http://www.skitraining.be ?

Volgens hun site organiseren zij trainingen op verschillende niveaus in Landgraaf op maandag, dinsdag en donderdag-avond.
Ik probeerde hun wat vragen te stellen via e-mail, maar krijg geen antwoord.

Algemene feedback over deze organisatie is ook altijd interessant.

Bedankt

Glide on!

Skitraining.be wordt georganiseerd door de personen achter Snowtravel.

Ik heb er 4 jaar bij getraind – in die periode werkten ze samen met BFSI voor docenten. Sinds dit seizoen geeft BFSI echter de trainingen in Landgraaf in eigen beheer, terwijl skitraining.be op zijn beurt eigen opleiders heeft voorzien voor hun trainingen.

Beide organisaties bieden trainingen aan op maandag/dinsdag/donderdag, maar gezien de oorspronkelijke deelnemers nu verdeeld zijn over de twee, zijn niet alle trainingen volzet. De laatste periode (waarvan ik op de hoogte ben) geeft skitraining.be op maandag algemene techniektraining en slalomtraining op donderdag, BFSI geeft AT/slalom/bulten op dinsdag en slalom op donderdag.

De persoon die moet reageren op de mail is niet altijd even snel, dus af en toe een reminder sturen kan geen kwaad ;-).

De persoon die moet reageren op de mail is niet altijd even snel, dus af en toe een reminder sturen kan geen kwaad ;-).

Morzel op 23 jan 2020 14:34

Had al eens een herinnering gestuurd. Mijn eerste mail is al van 14/01, dus vandaar dat mij begon af te vragen of deze organisatie nog bestaat.
Het zou wat dom zijn om nu geld te storten aan hun en een abonnement te nemen in Landgraaf, als binnen enkele dagen zou blijken dat de trainingen op maandag niet door zouden gaan (=enige avond dat ik kan).

Glide on!

Plaats een reactie