Wat doen skischoenen?

@gaston
Ik geef geen theorieles zonder praktijk, maar wel gezamenlijk zoals @evr66 al zei.

Skitechniek op 13 feb 2020 18:40

Is iets voor de nazomer! Kun je me een PB sturen?

Tijd voor een uitpakparty?!

@gaston

Ik geef geen theorieles zonder praktijk, maar wel gezamenlijk zoals @evr66 al zei.

Skitechniek op 13 feb 2020 18:40

Is iets voor de nazomer! Kun je me een PB sturen?

Gaston op 13 feb 2020 22:09

@Gaston het is een zeer informatief geheel als je een clinic volgt bij @Skitechniek[/mention] maar je moet er wel voor meer dan 100% achter staan anders ben je na 5 minuten al de kluts kwijt is mijn mening. Zoals[mention=“124215”] @evr66 zegt is het theorie en praktijk samen waarbij je juist veel theorie krijgt, zeg maar 40% theorie/ 60% praktijk en met theorie bedoelen we dan ook echt theorie zoals in dit topic met zeer ver op de materie ingaande wat je dus bij moet kunnen houden anders mis je het hele plaatje van de dag. Skitechniek moet zelf nog leren om de dag wat beter in te delen zodat er niet constant naar de klok gekeken moet worden of dat de theorie niet de overhand gaat krijgen😅
Ik kan je het van harte aanbevelen om een clinic te gaan volgen om de daad bij het woord te kunnen voegen☃️

*bericht bewerkt door Piefke op 14 feb 2020 01:20

LA NORMA😍☃️

@gaston goed bezig! Evt contact opnemen via skitechniek.nl kan ook.

Edwin van Riel

Wellicht dat de volgende site duidelijk maakt wat de juiste centrale balans is ….

https://www.southernski.com/balance-in-skiing-is-critical.ht…

Plaats een reactie