Slechtste skilift ooit?

IK kwam dit tegen, ik weet niet of het echt is, maar dit schijnt een skilift geweest te zijn. Slechtste lift ooit denk ik ;-)

null

Click. Click. Peace

Lijkt mij een garantie voor omvallen, niemand een filmpje? :)

*bericht bewerkt door Marijnt op 05 aug 2020 11:03

@Rogier

Wanneer je het tegen kwam dan weet je toch ook waar het is en als het echt is. 🤔 😉😉😉

Born to run. B.S.

Stoeltjeslift voor mensen met hoogtevrees.
Gewoonweg een perfecte uitvinding en al helemaal omdat alle ellendige sleepliften het stort op kunnen.
Uitvinder verdiende een nobelprijs in plaats van schaamteloos maar 1 liftje te mogen neerpoten. ;)

Bla, bla, bla.

@Rogier

Wanneer je het tegen kwam dan weet je toch ook waar het is en als het echt is. 🤔 😉😉😉

dan58 op 05 aug 2020 13:47

Ik bedoelde: ik kwam deze foto tegen :-)

Click. Click. Peace

Moet toch haast wel een grap zijn…😀

@Rogier

zie 😉😉😉

Born to run. B.S.

Vooral handig instappen met skies aan… de slee glijd heerlijk over je skies en je skies blijven er onder hangen.

Born to Ride

Nee want daarom zitten de stoeljes niet op eigen pootjes maar op 1 centraal middenstuk. Bij het dal en bergstation verdwijnt de slee onder het perron waarin in het midden een uitsparing zit waar door de voet van de stoeltjes gaat.
Idd een nobelprijs waard (ik zie alleen wat problemen met extreme sneeuwval voor het prepareren van de liftbaan)

*bericht bewerkt door Togi op 07 aug 2020 09:18

Nee want daarom zitten de stoeljes niet op eigen pootjes maar op 1 centraal middenstuk. Bij het dal en bergstation verdwijnt de slee onder het perron waarin in het midden een uitsparing zit waar door de voet van de stoeltjes gaat.
Idd een nobelprijs waard (ik zie alleen wat problemen met extreme sneeuwval voor het prepareren van de liftbaan)

Togi op 07 aug 2020 18:22

Nog ingenieuzer dan ik al dacht! 👍
Nu nog te weten komen welk fantastisch skigebied dit is en ik weet waar naar toe deze winter. 😎

Bla, bla, bla.

null

Veel plezier Bartje☃️

LA NORMA😍☃️

Ahaaaaa! 👍
Thx @Piefke

Bla, bla, bla.

Jammer dat dat we nog geen Japanner gevonden hebben die in de buurt was met zijn mini-DV camera.

Glide on!

Geschikt voor een Jackass opname.

It is an amazing world

Lijkt me niet echt comfortabel bij een bries van opzij over een helling/spoor dat al niet vlak ligt

Is denk ik een goed alternatief voor de Sea to Sky Gondola, kunnen de gondels tenminste niet naar beneden vallen

Plaats een reactie