Vul deze enquête in en maak kans op mooie prijzen

De coronapandemie zorgt voor veel veranderingen. In hoeverre verandert het reisgedrag van wintersporter? SAINT ELMO’s Tourismusmarketing en PROJECT M, hebben in hun zoektocht naar antwoorden deze vragenlijst opgesteld. Het invullen van deze vragenlijst kostte mij niet meer dan 10 minuutjes.
https://de.research.net/r/SP20_L7

Door het invullen van deze enquete maak je kans op mooie prijzen:
2 overnachtingen voor 2 personen incl. 2-daagse skipas in het Zugspitz Resort Ehrwald
1 Tirol Snowcard voor het seizoen 2020/2021 (geldig van 1.10.2020 tot 15.5.2021)
3x 3-daagse Dolomiti-passen Superski
10 eendaagse skipassen in een skigebied naar keuze in Oostenrijk, Duitsland of Zuid-Tirol

Click. Click. Peace

Wat is de reden dat Frankrijk niet meegenomen is in dit onderzoek? Het is ook een zeer belangrijk wintersportland.

Born to Ride

Wat is de reden dat Frankrijk niet meegenomen is in dit onderzoek? Het is ook een zeer belangrijk wintersportland.

Matthias123 op 31 aug 2020 17:52

Weet ik ook niet, ik miste het ook al :-)

Click. Click. Peace

Je kan dit wel manueel aanvullen, maar de hele enquete is bij mij in het Duits.
Ik neem aan dat er hierdoor weinig Fransen geneigd zijn aan dit onderzoek deel te nemen.

Glide on!

Haha:
In welchem Land leben Sie?

  • Deutschland
  • Österreich
  • Schweiz
  • Italien
  • Niederlande
  • Belgien
  • Polen
  • Tschechien
  • keine Angabe

Blijkbaar nog steeds geen beste vrienden -> ze mogen gewoon niet meedoen, die Fransen

Glide on!

Zojuist ingevuld, in het Nederlands.

Je kan dit wel manueel aanvullen, maar de hele enquete is bij mij in het Duits.
Ik neem aan dat er hierdoor weinig Fransen geneigd zijn aan dit onderzoek deel te nemen.

Vivace op 01 sep 2020 12:49

Je kunt de enquete in het nederlands invullen

Click. Click. Peace

Je kan dit wel manueel aanvullen, maar de hele enquete is bij mij in het Duits.
Ik neem aan dat er hierdoor weinig Fransen geneigd zijn aan dit onderzoek deel te nemen.

Vivace op 01 sep 2020 13:37

Gelijk bij de eerste tab kon je de taal kiezen waarin je de enquete wilde doen.

Born to Ride

Ingevuld. En de eventueel te winnen prijzen passen goed bij het skigebied waar we altijd heen gaan. Ehrwald!!!
Dus zou leuk zijn.

Niet lullen, skiën!!!

Wat is de reden dat Frankrijk niet meegenomen is in dit onderzoek? Het is ook een zeer belangrijk wintersportland.

Matthias123 op 05 sep 2020 23:56

Het scheelt wel heel wat staatjes invullen zo :)

Leuke prijzen wel, ben benieuwd!
Mis trouwens ook Frankrijk, maar goed.

Helaas, loopt bij mij vast op de postcode…

Loopt vast bij invullen postcode.

Voor de postcode moet je de letter weglaten en alleen de cijfers gebruiken.

Ingevuld. Opvallend: waar het in het begin vooral draait om skigebieden en anti-Covid maatregelen/inschattingen in/van verschillende gebieden, eindigt het in vragen naar deelnemers’ budget en inkomen (niet verplicht in te vullen weliswaar) in combinatie met naam en e-mail adres om mee te kunnen dingen in de loterij. Jammer…

Edwin van Riel

Plaats een reactie