Zeg geen c..., zeg geen v...

Een spelletje:

Type iets in minimaal dertig woorden over wintersport, maar je mag geen woorden gebruiken die met een C of een V beginnen.
De regels:

  • Het moet wintersportgerelateerd zijn.
  • Je moet minimaal dertig woorden gebruiken, maar meer mag.
  • Ga niet offtopic.
  • Op elkaar reageren mag, als je je maar aan de regels houdt.
  • Overtreed je een regel, ben je af en mag je niet meer reageren in dit topic.

Ik begin:

Ik heb als kind geskied. Dat was nog op rechte ski’s, dus niet die getailleerde ski’s waar je tegenwoordig van die mooie gesneden bochten mee kunt maken.
Na een aantal jaar niet geskied te hebben, ben ik als meerderjarig mens samen met mijn partner begonnen met snowboarden.

Annoying skiers since 2003

Jij bent af.

Je hebt het woord 'van 'gebruikt.
Begint toch echt met een V.

Haha. Helemaal niet gezien. Doe ik moeite om getailleerde ski’s, gesneden bochten, meerderjarig mens en partner te zeggen, zie ik dat over het hoofd.
De rest succes met dit topic. Ik mag niet meer meedoen.

Annoying skiers since 2003

Ik heb leren skiën in de jaren '80, nu zo’n 35 jaar geleden. Dat was op rechte ski’s, dus niet die getailleerde ski’s waar je tegenwoordig gemakkelijker die mooie gesneden lijnen mee kunt maken.
Ook snowboarden heb ik geleerd, en Telemark skiën. Dat laatste doe ik nog steeds erbij.
Tegenwoordig doe ik skitraining om mezelf beter te maken in skiën en Telemarken.
Ik hoop dit seizoen nog te kunnen gaan, maar met de huidige pandemie is niets zeker.

Ik find skiën ook erg leuk. Fol gas fan de berg af, heerlijk. Naast de piste ook fijn. Maar nu door het korona firus kan het even niet. Mooi clote.

Ik doe al jaren aan wintersport. Graag ga ik naar de Thorensvallei om daar gekerfde bochten te draaien op mijn paraboolski’s. Of naar het Iseredal. Ook leuk. Zit ik al op dertig? Daar is geen woord Japans bij.

Ik find skiën ook erg leuk. Fol gas fan de berg af, heerlijk. Naast de piste ook fijn. Maar nu door het korona firus kan het even niet. Mooi clote.

DrPhil op 25 dec 2020 11:20

Heb je het koud? Of bij de tandarts geweest? ;-)

Click. Click. Peace

Ik doe al jaren aan wintersport. Graag ga ik naar de Thorensvallei om daar gekerfde bochten te draaien op mijn paraboolski’s. Of naar het Iseredal. Ook leuk. Zit ik al op dertig? Daar is geen woord Japans bij.

Hessel op 25 dec 2020 11:23

Af!

Ik doe al jaren aan wintersport. Graag ga ik naar de Thorensvallei om daar gekerfde bochten te draaien op mijn paraboolski’s. Of naar het Iseredal. Ook leuk. Zit ik al op dertig? Daar is geen woord Japans bij.

Hessel op 25 dec 2020 11:23

Af!

DrPhil op 25 dec 2020 11:28

Waarom?
Jij wel 😄
Nu deze post nog even naar de dertig woorden kletsen, zodat die regel niet met de poten getreden wordt. Terug on topic: dat gehucht onder Zermatt is ook de moeite.

Thorensvallei!

Haha ik zie nu dat het met een v moet beginnen. Niks gezegd! Fooruit 😜

*bericht bewerkt door DrPhil op 25 dec 2020 11:45

Mooi clote.

DrPhil op 25 dec 2020 11:20

Af.

…pandemie…

Sjaak27 op 25 dec 2020 09:58

Helaas. Ik had dus ook nog woorden die beginnen met een P en bewust foutief gespelde woorden moeten uitsluiten, om het de afgelopen 9 maanden meest gebruikte onderwerp uit dit topic te houden.

*bericht bewerkt door sterko op 25 dec 2020 12:58

Annoying skiers since 2003

Plaats een reactie