24 UUR IN daar kan Snowmagazine een puntje aan zuigen!

wat een verademing zeg!
Geen Falke, Carbags, appartementen, skikoffers of winterbanden reclame.

Gewoon een leuk verhaal over een skigebied (Ok, ze gaat wat veel eten 😂).
https://youtube.com/c/24UURIN

Disturbing the peace since 1975

Je kunt ze allemaal terug kijken op hun website

Dienten Die Alte schule

Je kan ook gewoon de snowshows van deze website bekijken ;)

Born to Ride

Je kan ook gewoon de snowshows van deze website bekijken ;)

Matthias123 op 05 jan 2021 22:10

Aangezien Rene en Kristy niet op pad mogen ben ik bang dat ze straks wel een keer zonder nieuw beeldmateriaal komen te zitten.
Dus alternatieven zijn altijd welkom om dan de tijd door te komen ;-)

Leuk! Pfff wat mis ik het zeg als ik die filmpjes zo weer bekijk!

Je kan ook gewoon de snowshows van deze website bekijken ;)

Matthias123 op 05 jan 2021 22:10

… of je kijkt beide series… dan heb je toch iets meer plezier.

NB ik vindt de Snowshow persoonlijk nét iets leuker, maar de afleveringen zouden wat mij betreft wat langer mogen zijn. Dan zou het kijkplezier wat langer duren.

Paul

Ik vond dat Ellen en Gerrit die een paar jaar geleden video’s van skigebieden (oa Grindelwald) gemaakt hebben het ook erg leuk presenteren.

Paul

Ik vond dat Ellen en Gerrit die een paar jaar geleden video’s van skigebieden (oa Grindelwald) gemaakt hebben het ook erg leuk presenteren.

Denktank op 06 jan 2021 07:27

Waar zijn die van? Ik heb inmiddels alle 24 uur in en Snowshows al weer gehad helaas. Snowshows blijven mijn favoriet aangezien de presentatie het leukste is en lekker veel focus op skiën en eten:)

Nog andere tips die je echt moet bekijken? Er zijn heel veel heel korte (2-4min) filmpjes op internet of filmpjes zonder een echte presentatie (meer zelf skiën, zonder gebiedsinformatie etc) maar zo goed als de 24 uur in en snowshows ben ik ze verder nog niet tegengekomen. Mag ook in Duits of Engels trouwens.

Alvast bedankt voor de tips!

Waar zijn die van? Ik heb inmiddels alle 24 uur in en Snowshows al weer gehad helaas. Snowshows blijven mijn favoriet aangezien de presentatie het leukste is en lekker veel focus op skiën en eten:)

Nog andere tips die je echt moet bekijken?

Amelman op 06 jan 2021 09:49

Gerrit en Ellen waren eigenlijk pilot afleveringen / tryouts van wat later de Snow Show werd. Als je die afleveringen nu terugkijkt zie je plots opeens heel veel overeenkomsten ;-) Maar logistiek was het net wat makkelijker om alleen met redactieleden op pad te gaan.

En meer content? We hebben maar liefst 4071 video’s op ons youtube kanaal staan, dus ik denk dat je nog wel even vooruit kan. Zeker bij de oudere videos is het wel grappig om te zien hoe hard de wintersport is veranderd en gelukkig ook onze videos ;-) Ik denk dat er nog wel een paar parels op staan waar ik zelf ook totaal geen weet meer van heb :D

*bericht bewerkt door moderator (Rene) op 06 jan 2021 10:18

Gerrit en Ellen waren eigenlijk pilot afleveringen / tryouts van wat later de Snow Show werd. Als je die afleveringen nu terugkijkt zie je plots opeens heel veel overeenkomsten ;-) Maar logistiek was het net wat makkelijker om alleen met redactieleden op pad te gaan.

En meer content? We hebben maar liefst 4071 video’s op ons youtube kanaal staan, dus ik denk dat je nog wel even vooruit kan. Zeker bij de oudere videos is het wel grappig om te zien hoe hard de wintersport is veranderd en gelukkig ook onze videos ;-) Ik denk dat er nog wel een paar parels op staan waar ik zelf ook totaal geen weet meer van heb :D

Rene op 06 jan 2021 10:15

Ik ga eens even goed door alle content heen bladeren Rene!

Probleem is dat ik niet zo’n grote fan ben van podcasts, juist het visuele aspect van de Snow shows vind ik fantastisch! Inmiddels ook al zeker van een gebied of 60 die korte filmpjes (meerdere keren:)) gezien. Alle korte gebiedsfilmpjes zijn echter maar een minuut of 3 en leerzaam als je erheen gaat, maar daar kun je niet lekker voor ‘‘gaan zitten’’ zo lekker als de snow shows.

Komen er nog nieuwe Snowshows dit jaar of is de content op omdat vorig jaar al halverwege maart alles dicht was?

*bericht bewerkt door Amelm op 06 jan 2021 10:30

Ik vind 24 uur in helemaal niks, mede omdat ik de heren van Skiinformatie door persoonlijke ervaring dikke eikels vind. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

En meer content? We hebben maar liefst 4071 video’s op ons youtube kanaal staan, dus ik denk dat je nog wel even vooruit kan.

Rene op 06 jan 2021 10:15

Deze kende ik nog niet, Jullie hebben ineens een abonnee erbij!

Glide on!

@Amelman
Echte goede kanalen over skigebieden kan ik je niet aan helpen maar kanalen die ik nog volg naast de Snowshow zijn bijv die van Cody Townsend, die bezig is om de 50 klassieke lijnen van noord Amerika te doen en het kanaal van Nikolai Schirmer waarbij het gewoon genieten is van de beelden.
Verder de kanalen van de wintersport merken zoals Faction, Salomon, Quicksilver, Line, TNF etc waarbij er vaak gewoon heerlijke beeldne voorbij komen

Je kan Ellen en Gerrit hier vinden:

Grindelwald :

Nendaz :

Ik dacht dat ze er nog een paar hadden gemaakt, maar dat weet ik niet zeker.

Paul

Elsigen Metsch :

Paul

Haha @gerrita deze blijven je achtervolgen ;)

Edwin van Riel

Elsigen Metsch, die was ik al bijna vergeten zeg! Dat was echt een aangename verrassing, mede omdat ik er weinig van verwacht had.

Enne, we hebben nog meer video’s met @gerrita hoor!

Val D’Anniviers

Aletsch Arena

Veysonnaz

Leuk, allemaal nieuw kijk materiaal:) Bedankt Togi, Denktank en Rene!

Ik vond dat Ellen en Gerrit die een paar jaar geleden video’s van skigebieden (oa Grindelwald) gemaakt hebben het ook erg leuk presenteren.

Denktank op 06 jan 2021 07:27

Ik ga zometeen even een rondje naast mijn schoenen lopen door de sneeuw.
Dank je wel voor compliment ook namens Ellen.
Helaas zijn wij niet zo knap, met camera’s drones en monteren, zoals Rene dat fantastisch doet.

Het sneeuwt altijd in mijn hoofd....

Haha @gerrita deze blijven je achtervolgen ;)

evr66 op 06 jan 2021 12:50

Leuk toch, wat was ik nog jong. ;)

Het sneeuwt altijd in mijn hoofd....

Nou niet gaan vissen naar complimentjes he ;)

Edwin van Riel

Gerrit en Ellen waren eigenlijk pilot afleveringen / tryouts van wat later de Snow Show werd. Als je die afleveringen nu terugkijkt zie je plots opeens heel veel overeenkomsten ;-) Maar logistiek was het net wat makkelijker om alleen met redactieleden op pad te gaan.

En meer content? We hebben maar liefst 4071 video’s op ons youtube kanaal staan, dus ik denk dat je nog wel even vooruit kan. Zeker bij de oudere videos is het wel grappig om te zien hoe hard de wintersport is veranderd en gelukkig ook onze videos ;-) Ik denk dat er nog wel een paar parels op staan waar ik zelf ook totaal geen weet meer van heb :D

Rene op 06 jan 2021 10:15

Ik ga eens even goed door alle content heen bladeren Rene!

Probleem is dat ik niet zo’n grote fan ben van podcasts, juist het visuele aspect van de Snow shows vind ik fantastisch! Inmiddels ook al zeker van een gebied of 60 die korte filmpjes (meerdere keren:)) gezien. Alle korte gebiedsfilmpjes zijn echter maar een minuut of 3 en leerzaam als je erheen gaat, maar daar kun je niet lekker voor ‘‘gaan zitten’’ zo lekker als de snow shows.

Komen er nog nieuwe Snowshows dit jaar of is de content op omdat vorig jaar al halverwege maart alles dicht was?

Amelman op 06 jan 2021 10:29

Podcasts moet je gewoon proberen, zeker als ze over wintersport gaan is het echt wel leuk om erover weg te dromen :)

FULL SEND

@GerritA nu we weer terug in de tijd zijn, hebben jullie ooit nog een appartementje aan geschaft in Frankrijk?

Dienten Die Alte schule

Je kan ook gewoon de snowshows van deze website bekijken ;)

Matthias123 op 05 jan 2021 22:10

Die had ik allemaal al gezien uiteraard 🤪

Disturbing the peace since 1975

Ik vind 24 uur in helemaal niks, mede omdat ik de heren van Skiinformatie door persoonlijke ervaring dikke eikels vind. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

michelr op 06 jan 2021 11:38

Moet eerlijk bekennen dat ik alleen de uitzendingen over Zwitserland heb bekeken.
Die waren met een dame 😊
De oudere afleveringen met die jonge man heb ik uitgezet, te popiejopie naar mijn zin.

Disturbing the peace since 1975

@GerritA

Ik vond dat Ellen en Gerrit die een paar jaar geleden video’s van skigebieden (oa Grindelwald) gemaakt hebben het ook erg leuk presenteren.

Denktank op 06 jan 2021 07:27

Ik ga zometeen even een rondje naast mijn schoenen lopen door de sneeuw.

… Just my 2 cts … en eerlijke mening …

Dank je wel voor compliment ook namens Ellen.
Helaas zijn wij niet zo knap, met camera’s drones en monteren, zoals Rene dat fantastisch doet.

GerritA op 06 jan 2021 16:08

Ik vond het au naturel presenteren wel verfrissend.

*bericht bewerkt door Denktank op 06 jan 2021 18:39

Paul

Snowmagazine, die tenenkrommende bagger kijk ik al heel lang niet meer.

Snow show is tof, maar te weinig! 😉

Ik vroeg me af of er soortgelijke video series zijn in het Engels of Duits? Dan heb ik weer wat nieuws te kijken. Iemand tips?

The mountains are calling and I must go ~ John Muir

@GerritA nu we weer terug in de tijd zijn, hebben jullie ooit nog een appartementje aan geschaft in Frankrijk?

Elly3 op 06 jan 2021 16:50

Nee Elly, het is er (nog) niet van gekomen. We kijken er nog steeds naar met een schuin oog. Ondertussen wel weer een vast plekje gevonden op Camping in Prutz. En gelukkig hebben we de mobileheim nog voor de coronatijd. :)

*bericht bewerkt door GerritA op 06 jan 2021 20:44

Het sneeuwt altijd in mijn hoofd....

Ik vroeg me af of er soortgelijke video series zijn in het Engels of Duits? Dan heb ik weer wat nieuws te kijken. Iemand tips?

Sebastiaan op 06 jan 2021

https://youtube.com/c/marlenesleben

*bericht bewerkt door sterko op 07 jan 2021 15:39

Annoying skiers since 2003

Deze vind ik ook wel leuk om te kijken:

En dit is het kanaal van Marius Quast met allerlei soorten ski gerelateerde videos.
https://www.youtube.com/channel/UCtAh1m085QkEKYNg0j_6r8A…

Ik vind 24 uur in helemaal niks, mede omdat ik de heren van Skiinformatie door persoonlijke ervaring dikke eikels vind. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

michelr op 06 jan 2021 11:38

Moet eerlijk bekennen dat ik alleen de uitzendingen over Zwitserland heb bekeken.
Die waren met een dame 😊
De oudere afleveringen met die jonge man heb ik uitgezet, te popiejopie naar mijn zin.

Supergrover op 06 jan 2021 17:43

Klopt de heren hadden ook altijd een videoboog op Zillertal Arena, vond dat ook zo popie Jopie.

Plaats een reactie