Hotels met avondbuffet?

Om het zoeken wat makkelijker te maken, wie kent er hotels (Oostenrijk) waar iedere avond een buffet is in plaats van een x-gangen diner? Dus niet de hotels die af en toe een buffet hebben, maar echt iedere avond.
Ik heb er tot nu toe de volgende gevonden:
Alpenrose in Mittelberg/KWT
Alpenrose in Kuhtai
Sporthotel Kuhtai in Kuhtai
Lohmann in Obergurgl
Noldis in Serfaus
Kaiser in Tirol in Scheffau
Babymio in Kirchdorf
Toni in Kaprun

Iemand nog aanvullingen en tips voor andere hotels?

*bericht bewerkt door Hessel op 02 sep 2021 13:55

@hessel : even uit nieuwsgierigheid: waarom zou je dat willen?

Edwin van Riel

@evr66 Ik ben een aantal keer in Alpenrose KWT geweest en dat beviel eigenlijk wel. Zeker voor een paar dagen gewoon eten waar je dan toevallig zin in heb en niet wat je 's morgens al hebt uitgekozen.
Ik ken genoeg hotels waar ik ook graag terugkom voor het menu aan tafel, maar soms is zo’n buffethotel ook wel aardig.
Of voor eenieder die geen zin heeft in gezeur van de kids over het menu.
Of voor iedereen die gewoon van buffetten houdt :)

*bericht bewerkt door Hessel op 02 sep 2021 14:09

@hessel, t is weer eens een ander selectiecriterium dan nl talige skileraren, sneeuwzeker in november en een kinderclub op het zuiden in ieder geval ;)

Edwin van Riel

Ook dat. Geen idee of we zelf naar zo’n hotel gaan dit jaar, maar een lijstje van opties leek me wel handig.

Biohotel Benny in Commezzadura (Val di Sole, loopafstand van de lift) heeft het bij mijn weten ook.

Scol Sporthotel Zillertal in Fügen.
Iedere avond royaal buffet (iedere dag een ander thema) en ook de dranken fris, wijn en bier zijn inbegrepen. Zelf tappen.

@hessel, t is weer eens een ander selectiecriterium dan nl talige skileraren, sneeuwzeker in november en een kinderclub op het zuiden in ieder geval ;)

evr66 op 02 sep 2021 14:12

Ik was net van plan om naar een hotel met goede kussens te vragen, als we toch gaan micromanagen. :)

Life is what happens while you were checking your phone

@hessel, t is weer eens een ander selectiecriterium dan nl talige skileraren, sneeuwzeker in november en een kinderclub op het zuiden in ieder geval ;)

evr66 op 02 sep 2021 14:12

Ik was net van plan om naar een hotel met goede kussens te vragen, als we toch gaan micromanagen. :)

Leon100 op 07 sep 2021 18:24

Zonder dollen, ik heb in Bergamo wel eens overnacht in een hotel met een menukaart voor kussens 😄
Dus zo gek is dat nog niet. Maar ze hadden daar dan weer geen buffet. Wel een goed restaurant.
Zodra ik een geschikt buffethotel heb, kan ik verder selecteren op basis van de kussens 👍

@hessel, t is weer eens een ander selectiecriterium dan nl talige skileraren, sneeuwzeker in november en een kinderclub op het zuiden in ieder geval ;)

evr66 op 02 sep 2021 14:12

Ik was net van plan om naar een hotel met goede kussens te vragen, als we toch gaan micromanagen. :)

Leon100 op 07 sep 2021 18:24

Ahahahaha, da’s de beste van vandaag! 😅😅😅😅😅😅😅🤪😅🤪

Bla, bla, bla.

Op zich wel interessant, zo’n absolute NoGo-lijst.
Buffet. 🤢

Bla, bla, bla.

Hotel weitlabrun in silian had dit in de zomer. Maar of dit een handige wintersportbestemming is🤔

Tirolerhof in Solden

Ivm Corona zouden de buffetten weleens ingewisseld kunnen zijn voor een ‘gewoon’ diner. Dus voordat je boekt zou ik het nog wel even navragen

Om het zoeken wat makkelijker te maken, wie kent er hotels (Oostenrijk) waar iedere avond een buffet is in plaats van een x-gangen diner? Dus niet de hotels die af en toe een buffet hebben, maar echt iedere avond.
Ik heb er tot nu toe de volgende gevonden:
Alpenrose in Mittelberg/KWT
Alpenrose in Kuhtai
Sporthotel Kuhtai in Kuhtai
Lohmann in Obergurgl
Noldis in Serfaus
Kaiser in Tirol in Scheffau
Babymio in Kirchdorf
Toni in Kaprun

Iemand nog aanvullingen en tips voor andere hotels?

Hessel op 02 sep 2021 13:50

Volgens mij heeft Alpina Marco Polo Sporthotel in Hintertal ( Hochkönig ) ook een avondbuffet.

Volgens mij heeft Alpina Marco Polo Sporthotel in Hintertal ( Hochkönig ) ook een avondbuffet.

VDG_1979 op 08 sep 2021 11:21

Toen ik daar een paar jaar terug was niet.

Volgens mij heeft Alpina Marco Polo Sporthotel in Hintertal ( Hochkönig ) ook een avondbuffet.

VDG_1979 op 08 sep 2021 11:21

Toen ik daar een paar jaar terug was niet.

Hans- op 08 sep 2021 19:00

Wij zijn er geweest in 2017 en dan was het wel met een buffet. Op Booking staat in de recensies van 2019 ook een melding van een buffet. Mss enkel in de vakantieperiodes? Indien interesse : best even informeren in het hotel zelf.

Plaats een reactie