Adidas en Poc goggles

Ik heb een aantal goggles die ik niet meer kan gebruiken vanwege mijn slechte ogen (heb nu een OTG goggle) . De Poc Iris is nog nieuw, maar heeft een klein krasje op de spiegellaag (geen idee hoe die er is gekomen, hij zit nog in de doos). De zwarte Poc met NXT photochromatische lens heb ik één keer mee gehad op vakantie, maar past niet goed onder mijn Sweet Peotection helm. De Adidas goggles zijn gedragen, maar in goede staat, zonder schade. De witte ID2 heeft een extra quick change lens.
Voor de toerders heb ik ook nog een nieuwe Uller Bolt bril liggen met verwisselbare high contrast cat 2 en cat 3 lensen. Ik had deze besteld om op sterkte te laten zetten, maar dat lukte niet, dus kan ik hem niet dragen.
PM me maar als je interesse hebt. De goggles liggen in Antwerpen maar kunnen verzonden worden.

null
null
null
null
null
null
null

PM…

Wil nu wel graag naar de sneeuw

Heb je toevallig een heldere lens voor de Adidas id2?

*bericht bewerkt door Piefke op 17 okt 2021 14:02

LA NORMA😍☃️

Heb je toevallig een heldere lens voor de Adidas id2?

Piefke op 17 okt 2021 14:01

Je bedoelt een volledig heldere, voor indoor? Nee, die heb ik niet. De lens op de bruine ID2 is wel een cat 1 lens, dus voor slecht weer. Lichter heb ik niet.

Heb je toevallig een heldere lens voor de Adidas id2?

Piefke op 17 okt 2021 14:01

Je bedoelt een volledig heldere, voor indoor? Nee, die heb ik niet. De lens op de bruine ID2 is wel een cat 1 lens, dus voor slecht weer. Lichter heb ik niet.

Noukje op 17 okt 2021 14:23

Jammer, ja precies voor indoor. Wist niet dat je zo je lens kunt vervangen en nu ik dat weet kan ik geen heldere lens meer vinden…
Bedankt voor je antwoord, zoek ik weer verder☃️

LA NORMA😍☃️

De paarse Adidas goggle is verkocht. De anderen zoeken nog een nieuw baasje.

Update: enkel de groene Poc Iris en de Uller zonnebril zijn nog beschikbaar.

Plaats een reactie