Val Thorens,10-19/12/2021, vervoer+logies+skipas 449€ - Wie gaat mee?

Hallo,
wij gaan met 2 personen skiën in Val Thorens met Sunweb. Vertrekt met de bus op 10 december 's avonds, terug op 19 december 's morgens. 6-dagen skipas, uitbreidbaar tot 8 dagen. Résidence Dôme de Polset.
vervoer+logies+skipas voor 449€ als met 4 personen, 469€ als met 3 personen (momenteel 509€ met 2 personen)
Wie wil mee? Graag enkel reactie als ernstig geïnteresseerd in DEZE reis.
groeten,
Dirk

Dirk - LIVE unITed

Eventueel doen wij nog een kleine upgrade wat de accomodatie betreft. Te bekijken met andere ernstig geïnteresseerden.

Dirk - LIVE unITed

Ik stuur je een pm

Beste wintersporters,

Ik zou ook wel willen meegaan, maar niet met de bus…wel met de wagen. De prijs inclusief skipas Les trois Vallées voor 6 dagen komt met de bus op 550 euro uit.
Zijn er mensen die mee willen rijden, laat het mij weten.

Ski groetjes,
Peter

Peter Hertegonne

Om volledig te zijn:
Inbegrepen is skipas 6 dagen Val Thorens (kan van za-do, zo-vr of ma-za).
7 dagen Val Thorens: +35€ (kan van za-vr of zo-za)
8 dagen Val Thorens: +65€ (van za-za)
6 dagen Les Trois Vallées: +41€ (kan van za-do, zo-vr of ma-za)
7 dagen Les Trois Vallées: +78€ (kan van za-vr of zo-za)
8 dagen Les Trois Vallées: +116€ (van za-za)
De vermelde dagen en mogelijkheden zijn als heenreis met vertrek Be/Nl vrijdagavond 10/12-aankomst Fr zaterdagmorgen 11/12 en terugreis met vertrek Fr zaterdagavond 18/12-terugkomst Be/Nl zondagmorgen 19/12 (wat het geval is voor de bus, met de wagen zelf te bepalen). Logies zijn van zaterdagavond 11/12 tot zaterdagmorgen 18/12.

Dirk - LIVE unITed

Lijkt me leuk! Wat zijn de leeftijden van degene die meegaan? zelf ben ik dan 21, lijkt me wel handig te weten voordat ik met een stel 60+ op reis ga ;)

Beste wintersporters,

Wij vertrekken met de bus naar Les Trois Vallées met mogelijk drie ervaren skërs. Graag hadden we er nog een vierde man bij gehad. Interesse ? Laat vlug iets weten, want we gaan binnenkort de reis boeken.

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Plaats een reactie