Road To Happiness

Hey wintersportliefhebbers!!
Vorig jaar heb ik de winter met de camper in Tirol door gebracht. Met de Tirol Snowcard op zak, ging ik naar verschillende gebieden om te freeriden / skitouren. Eind april heeft Simon Deckers een week in de camper geleefd en volgende ski mini docu gemaakt:

Geniet van de winter! :)

Prachtige beelden

Very nice & respect voor je visie! :)

Vraagje: brengt dat wat op die sponsoring (op je camper) of is het de moeite niet?

Bla, bla, bla.

Schitterend Koen!

Edwin van Riel

Super vet! Respect.
Dank voor het delen!

Gaaf hoor. Komende winter weer?

Mr. Slow

Gave beelden
Hopelijk deel je komend seizoen meer van dit lekkers met ons

Very nice & respect voor je visie! :)

Vraagje: brengt dat wat op die sponsoring (op je camper) of is het de moeite niet?

bartvwg op 03 nov 2021 13:12

“Nooit meer werken en rentenieren” :) :) Helaas…
Ik krijg geen geld, mijn materiaal wordt wel voor een deel ondersteund.

Gaaf hoor. Komende winter weer?

Quick op 03 nov 2021 13:51

Gave beelden
Hopelijk deel je komend seizoen meer van dit lekkers met ons

Togi op 04 nov 2021 09:18

Yes!!! Volgend seizoen vooral in Zwitserland!

Super gaaf Koen, doe je goed, geniet van zulke winters, je kan zomaar een leuke vrouw tegen komen en voordat je het weet zit je in je camper met een pak luiers. Kijk uit naar het vlgd filmpje, veel plezier in Zwitserland, en doe voorzichtig.

Dienten Die Alte schule

Supertof Koen, bedankt. Mooi om het verhaal rondom de lijnen te zien en te horen. En een stoere keuze. Word je wel eens geplaagd door alledaagse zorgen over inkomen, zorgverzekeringen, pensioen, etc., of ben je zo in balans dat je daar nu niet om maalt? Een suffe vraag misschien, maar eentje die ik moeilijk opzij kan zetten. Zie al uit naar je episode in Zwitserland in 21-22!

Erg mooie documentaire.

Very nice & respect voor je visie! :)

Vraagje: brengt dat wat op die sponsoring (op je camper) of is het de moeite niet?

bartvwg op 03 nov 2021 13:12

“Nooit meer werken en rentenieren” :) :) Helaas…
Ik krijg geen geld, mijn materiaal wordt wel voor een deel ondersteund.

koentjen op 09 nov 2021 20:38

Voor een setje ski’s mogen ze gerust een stickertje op mijn auto komen kleven. ;)

Bla, bla, bla.

Super gaaf Koen, doe je goed, geniet van zulke winters, je kan zomaar een leuke vrouw tegen komen en voordat je het weet zit je in je camper met een pak luiers. Kijk uit naar het vlgd filmpje, veel plezier in Zwitserland, en doe voorzichtig.

Elly3 op 09 nov 2021 20:59

Hahah ik was helemaal mee tot wanneer die ‘pak luiers’ kwamen! Toch maar niet ;)

Supertof Koen, bedankt. Mooi om het verhaal rondom de lijnen te zien en te horen. En een stoere keuze. Word je wel eens geplaagd door alledaagse zorgen over inkomen, zorgverzekeringen, pensioen, etc., of ben je zo in balans dat je daar nu niet om maalt? Een suffe vraag misschien, maar eentje die ik moeilijk opzij kan zetten. Zie al uit naar je episode in Zwitserland in 21-22!

MTV1974 op 09 nov 2021 23:09

Als outdoor sportmonitor kan ik gemakkelijk terugkeren na de winter. Dat geeft met wel wat zekerheid. Voor de rest probeer ik zeker wat reserve achter de hand te houden. Maar tis nu dat we moeten leven he. Niet meer als we 70j zijn en op pensioen gaan ;)

Plaats een reactie