Ski Les Trois Vallées 22/01/2022 tot 29/01/2022

Beste Wintersporters,

Wij vertrekken op 22/01/2022 naar Les Trois Vallées. Onze bende bestaat voorlopig uit 11 mensen. 9 mannen (49,tot 64 jaar) en 2 vrouwen (49 en 59 jaar). 6 Belgen en 5 Nederlanders. Waarvan 5 ver gevorderde skiërs en 5 gevorderde skiërs. De 11de persoon(1 man) gaat in de voormiddag les nemen. Het Luxe appartement in Val Thorens is al geboekt en deels betaald. 8 kamer appartement van ongeveer 135 m²( 7 Slaapkamers). De bedoeling is dat de living vrij blijft.
We zijn van plan om 3 tot viermaal in de chalet te eten en ook om eens te gaan eten. Natuurlijk is iedereen vrij te doen en te laten wat hij wil. Hoofdzaak is skiën, en eens een aprés ski meenemen behoort ook tot de mogelijkheden, maar is geen must. We nemen genoeg drank en eten mee van de thuisbasis.

Door ziekte moet er een iemand annuleren en hebben we opnieuw een 1 plaatsje vrij, zowel in de wagen als op ons verblijf, voor een gevorderde skiër….of iemand die net als de andere man les neemt en in de namiddag samen gaat skiën. Als je op de bijhorende link klikt, krijg je een idee van ons verblijf in Val Thorens(RESIDENCE CHALET DES NEIGES HERMINE )
De prijs komt op ongeveer 600 euro per persoon, ski pas van 330 euro voor het hele gebied(meer dan 600km pistes), Zwembad, sauna, Fitness, Ski Inn Ski out… inbegrepen. We beschikken over 3 ruime wagens met winterbanden, waarvan 2 met dakkoffer.
https://www.sportiek.com/Chalet-des-Neiges-Hermine#overzicht…

Ski groeten,
Peter
0032 196 15 88 08

PS: Indien interesse, laat vlug iets weten

Peter Hertegonne

Beste wintersporters,

Even ietsaanpassen

0032 495 15 88 08

Peter Hertegonne

Veel skiplezier Peter, ga midden dec al eens de sfeer opsnuiven in Val Tho en begin jan zit ik in François longchamp. Krokus en Pasen ook al geboekt. Zien dat ik me op het werk ook nog even laat zien 🤪

*bericht bewerkt door carlbelgie op 07 nov 2021 11:41

@Peter007. Zelfde week, een verdieping lager.

Hen48

Plaats een reactie