Short-ski in December

Hallo, omdat ik alleen maar een Janssen-vaccin gehad heb, maak ik me zorgen of ik na 3 januari nog wel ergens skiën kan. Daarom ben ik van plan om half december nog lekker een paar dagen naar Oostenrijk te gaan. Het liefst ergens in de periode tussen 12 en 24 december, of evt. tussen kerst en oud en nieuw
Ik ben een gevorderde skiër van 55 jaar, Ik ski het liefst lange dagen, om de skidag te beëindigen in de apres-ski en lekker uit eten.
Ik heb een ruime auto met winterbanden tot m’n beschikking.
Wie gaat er mee??

Groeten, Jan Wessel

Hallo, omdat ik alleen maar een Janssen-vaccin gehad heb, maak ik me zorgen of ik na 3 januari nog wel ergens skiën kan. Daarom ben ik van plan om half december nog lekker een paar dagen naar Oostenrijk te gaan. Het liefst ergens in de periode tussen 12 en 24 december, of evt. tussen kerst en oud en nieuw
Ik ben een gevorderde skiër van 55 jaar, Ik ski het liefst lange dagen, om de skidag te beëindigen in de apres-ski en lekker uit eten.
Ik heb een ruime auto met winterbanden tot m’n beschikking.
Wie gaat er mee??

Groeten, Jan Wessel

Jan1966 op 10 nov 2021 12:17

Lukt helaas niet, maar een strak plan. Pakken die dagen, nu het (nog) kan!

Edwin van Riel

De situatie is iets veranderd, ik heb inmiddels corona gehad en heb een herstelbewijs.
Maar ben nog wel op zoek naar 1 of meer mensen om gezamelijk een paar dagen naar de sneeuw te gaan.

Plaats een reactie