Wintersport resort podcast

Ik heb altijd enorm genoten van de Resort podcasts waarom worden die niet meer gemaakt, ik snap dat er door de sluitingen van skigebieden minder ervaringen opgedaan zijn. Maar er zijn toch nog genoeg gebieden waar jullie al wel geweest zijn?

Ik ben voor

Ik ben ook voor haha was altijd leuk om in de auto ff te luisteren

Er komen nieuwe afleveringen aan! Verzoekjes kunnen nog altijd achtergelaten worden :)

Leuk afgelopen zomer was ik in de Aosta en in Piemonte erg mooie omgeving en nog relatief onbekend in ieder geval bij mij. Dan lijken de gebieden Espace san Bernardo en Via Lattea mij interessant succes!

Dan heb ik er ook wel een aantal: Les Trois Vallées, Tignes - Val d’Isère en Serre Chevalier in Frankrijk en
Laax - Flims - Falera en Arosa - Lenzerheide in Zwitserland

Tevens kan ik niet vaak genoeg melden, als je lekker wilt luisteren naar wintersport/sneeuw gerelateerde content, vergeet dan zeker niet naar de wePowder Poederpraat Podcast te luisteren! Te vinden in alle bekende podcasts apps en Spotify!

*bericht bewerkt door moderator (Rene) op 21 nov 2021 22:11

Heb er een aantal geluisterd inmiddels maar dat kan echt niet tippen aan de resort podcast helaas

Er komen nieuwe afleveringen aan! Verzoekjes kunnen nog altijd achtergelaten worden :)

Rene op 21 nov 2021 12:43

Komen er weer nieuw afleveringen aan?
Ik ben zo vrij om alvast een verzoekje in te dienen Monterosa ski, ik ben daar net geweest en hier erg enthousiast over maar wat vinden jullie ervan?

Worden er überhaupt nog podcasts opgenomen eigenlijk? Ik vond die van Arjen en Martijn vroeger (ook) altijd erg leuk

Mr. Slow

Yes, er komen volgend jaar nieuwe afleveringen uit!

Super!

Plaats een reactie