Nieuw gear? Show it! (deel 4)

@martin9
Te klein niet vind ik. Had ik een maat groter genomen, was hij ook wat breder geweest, terwijl de breedte nu precies goed was (is ook niets aan gesleuteld). Ervoor gekozen wat vergroot moest worden te vergroten en opvullen van loze ruimte te voorkomen.

evr66 op 09 jan 2024 16:19

Mooi staaltje vakwerk dus!

Martin9 op 20 jan 2024 23:40

Zeker, inmiddels wat uurtjes in gestaan en erg tevreden mee!

Edwin van Riel

@martin9
Te klein niet vind ik. Had ik een maat groter genomen, was hij ook wat breder geweest, terwijl de breedte nu precies goed was (is ook niets aan gesleuteld). Ervoor gekozen wat vergroot moest worden te vergroten en opvullen van loze ruimte te voorkomen.

evr66 op 09 jan 2024 16:19

Mooi staaltje vakwerk dus!

Martin9 op 20 jan 2024 23:40

Zeker, inmiddels wat uurtjes in gestaan en erg tevreden mee! Had bovendien deze maat al aangehad van iemand anders (voormalig semi-prof racer, voor hem gefit), dus wist dat het moest kunnen passen. Bf had er in eerste instantie wat twijfels bij of dit zou gaan lukken 😂

evr66 op 21 jan 2024 06:26
Edwin van Riel

Kerstcadeau van mn vrouw :)) Head Oblivion 102 🤗

null

Totaal overbodig maar twee paar Falke SK4 skisokken kon ik toch moeilijk laten liggen met zo’n dikke korting.

Ook nog maar nieuwe schoendrogers/warmers gescoord. Hebben er wel maar nu met usb aansluiting betekent vooral ook warme pantoffels als we met de auto naar een ander gebied rijden☃️
Gisteren getest en dat werkte prima🥳

null

Piefke op 17 dec 2023 12:10

Ik heb ze ook. Je zal er veel plezier aan hebben.

Na meer dan 13 jaar op dezelfde ski’s te hebben gestaan en na een test gisteren in Neuss heb ik eindelijk nieuwe ski’s gekocht. Het is Völkl Deacon 72 geworden! Daarnaast een nieuwe skibroek en nieuwe handschoenen omdat de oude niet meer voldeden. Nu alleen nog een paar nieuwe stokken en dan is de set weer compleet!

null

null

null

*bericht bewerkt door Siard op 21 jan 2024 13:58

Stay frosty

Na meer dan 13 jaar op dezelfde ski’s te hebben gestaan en na een test gisteren in Neuss heb ik eindelijk nieuwe ski’s gekocht. Het is Völkl Deacon 72 geworden! Daarnaast een nieuwe skibroek en nieuwe handschoenen omdat de oude niet meer voldeden. Nu alleen nog een paar nieuwe stokken en dan is de set weer compleet!

null

null

null

Siard op 21 jan 2024 13:55

Dacht dat ik mijn ski’s zag, maar toen zag ik dat ze niet roos waren ;-) Mooie keuze! Ga je veel plezier van hebben.

null

Een mooi setje voor naast de rustlers op de kop getikt voor een mooi prijsje.

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

null

En binnen! Meteen maar even geslepen en gewaxed

*bericht bewerkt door evr66 op 07 feb 2024 20:16

Edwin van Riel

null

En binnen! Meteen maar even geslepen en gewaxed

evr66 op 07 feb 2024 20:16

Hey da’s t model van vorig jaar man ;-) … (zelfde ski, alleen ander verfje)! Veel plezier ermee… echt benieuwd hoe ie voelt voor jou?! En niets leuker dan effe lekker een nieuwe ski onderhanden nemen, extra plezier voor 't skieen!

@asterino klopt, was de prijs ook naar, alleen andere toosheet idd

Edwin van Riel

null

Nieuwe rugzak. Mijn oude Heli Pro is de te koop: € 45 plus verzendkosten. Stuur maar een PM bij interesse.

null

Toch maar geruild voor deze kleur.

null

En binnen! Meteen maar even geslepen en gewaxed

evr66 op 07 feb 2024 20:16

Hey da’s t model van vorig jaar man ;-) … (zelfde ski, alleen ander verfje)! Veel plezier ermee… echt benieuwd hoe ie voelt voor jou?! En niets leuker dan effe lekker een nieuwe ski onderhanden nemen, extra plezier voor 't skieen!

Asterino op 07 feb 2024 21:31 [@asterino](/profiel/asterino)

@asterino inmiddels een paar uur op gestaan. Heerlijke lat, precies wat ik zocht!

*bericht bewerkt door evr66 op 15 feb 2024 19:32

Edwin van Riel

@ DrPhil, Ortovox heeft inderdaad fijne rugzakken (en kleding), vaak goed uitgedacht.

null
![uploading: IMG_4713.jpeg]

Nieuwe poeder towrskis. Om optimaal te genieten van de diepe dagen, en dat veilig te doen, is een paar brede toerskis ideaal.
Armada Locator 112, 187cm.

Verder had ik vorig jaar was kast met mijn ‘allround’ toerskis. Ze waren niet helemaal vergevingsgezind genoeg voor mijn gebrek aan techniek.
Te koop gezet en toen ze weg waren vervangen door deze K2 Wayback 98, 186cm.
Nieuw model dit jaar en precies wat ik zocht:
96-100mm breed, beetje rocker in de staart. Niet te zwaar.

null

*bericht bewerkt door Slim op 16 feb 2024 18:39

null

Nieuwe lift schoenen.

@slim, in de Ortovox kan een losse (flexibele) rugprotector, Hij heeft ook een veel betere draagband op de heupen dan mijn Heli.

null

Nidecker Supermatic, Automatic universal dual-entry. Zeer benieuwd naar gebruiksgemak.
Da’s al glijdend de lift af en instant vertrekken! Mijn rug zal me dankbaar zijn.

Benieuwd naar je ervaring!

null

nieuwe technica mach1 120hv
zitten voorlopig als gegoten wel nog maar 1u kunnen testen indoor.

Verjaardagskadootje van mijn vrouw:

null

173 genomen ipv 178 aangezien die kwa radius precies tussen de GS en SL in zit.

Nou ben ik natuurlijk nog onrustiger in een vlakke grijze ipv bergachtige witte wereld!

nice en bekend, superlatje ;)

Edwin van Riel

nice en bekend, superlatje ;)

evr66 op 22 feb 2024 13:02

Wel blij dat ik de print heb van dit jaar. Want met die van vorig jaar kun je jezelf echt niet vertonen op de piste. ;)

Joh, van het weekend krast @tiny-m er even overheen met haar scherpe kantjes, zie je geen verschil meer.

Edwin van Riel

Ik ga alvast in ploeg klaar staan

Nieuwe Stockli SC, staan op mij te wachten in Oostenrijk. dus moet het nog even doen met de afbeeldingen die de verkoper heeft gestuurd. 9 maart ga ik ze ophalen en dan de pistes op!

null
null
null

Neerslag maakt niet gelukkig, gelukkig maken ze sneeuw...

ai ai vanaf nu moet de Peregrine 72 Master gekocht worden… die Deacon’s zijn oude meuk :)

ai ai vanaf nu moet de Peregrine 72 Master gekocht worden… die Deacon’s zijn oude meuk :)

loe op 22 feb 2024 13:25

Dat is pas vanaf oktober dit jaar en dan zal ik ook mijn standpunt gewoon wijzigen onder het mom van voortschrijdend inzicht.

null

Ripstick 96’s erbij gehaald, nog 2 weken en dan weer naar Val Thorens!

Plaats een reactie