Nieuw gear? Show it! (deel 4)

null

Nieuwe speeltjes binnen. Salomon XDR 88 en Thule roundtrip roller om de boel in de trein mee te nemen.

No whining, more play.

null

Voor papa ☺️

Blogt voor wintersport.be - familiaal skiër, levensgenieter en Alpenfan.

null

Voor dochterlief ☺️

Blogt voor wintersport.be - familiaal skiër, levensgenieter en Alpenfan.

@ChristopheJ late Sint of vroege kerst? 🤔
Mooi speelgoed. 🙂

*bericht bewerkt door bartvwg op 11 dec 2021 18:24

Bla, bla, bla.

@ChristopheJ late Sint of vroege kerst? 🤔
Mooi speelgoed. 🙂

bartvwg op 11 dec 2021 18:23 [@bartvwg](/profiel/bartvwg) ... beiden... we trekken volgende vrijdag onverwacht naar Lermoos, scholen week vroeger dicht ☺️
Blogt voor wintersport.be - familiaal skiër, levensgenieter en Alpenfan.

@ChristopheJ late Sint of vroege kerst? 🤔
Mooi speelgoed. 🙂

bartvwg op 11 dec 2021 18:23 [@bartvwg](/profiel/bartvwg) ... beiden... we trekken volgende vrijdag onverwacht naar Lermoos, scholen week vroeger dicht ☺️
ChristopheJ op 11 dec 2021 19:53

Kijk eens aan, van een voordeel een nog groter voordeel maken. 👍👍
Groot gelijk! Geniet er van!! 🙂

Bla, bla, bla.

null

Nieuwe ski’s: Salomon XDR 88TI

*bericht bewerkt door drangasta op 13 dec 2021 09:56

null

Van het weekend besteld.
Hopen dat ze Donderdag aankomen, dan kunnen ze gelijk in mijn tas en mee naar Mayrhofen/Hintertux vrijdag 😉

null

Nieuw allmountain freeride speelgoed: de Faction Dictator 2.0 in 187cm met Marker Griffon 13 binding.

Ter vervanging van de Salomon x-drive 8.8 FS en ter aanvulling van mijn pisteski (Elan SLX in 170cm).

Nu nog kunnen gaan skiën …

null

Van het weekend besteld.
Hopen dat ze Donderdag aankomen, dan kunnen ze gelijk in mijn tas en mee naar Mayrhofen/Hintertux vrijdag 😉

Wierdo op 14 dec 2021 13:25

Top handschoen🥳
Om dan toch 1 minpunt te benoemen is het stofje op de duim, deze had ik liever ook van leer gehad, dit is nu ver versleten terwijl de rest van de handschoen nog top is.
Heb daarom ook alvast maar een paar nieuwe van Sinterklaas gekregen☃️

LA NORMA😍☃️

null

Van het weekend besteld.
Hopen dat ze Donderdag aankomen, dan kunnen ze gelijk in mijn tas en mee naar Mayrhofen/Hintertux vrijdag 😉

Wierdo op 14 dec 2021 13:25

Top handschoen🥳
Om dan toch 1 minpunt te benoemen is het stofje op de duim, deze had ik liever ook van leer gehad, dit is nu ver versleten terwijl de rest van de handschoen nog top is.
Heb daarom ook alvast maar een paar nieuwe van Sinterklaas gekregen☃️

Piefke op 17 dec 2021 17:22

Ik heb gelijkaardige handschoenen van Dakine, al enkele jaren super tevreden van. Stukje bovenop de duim is ook van stof en niet leer zoals de rest, maar ik denk dat dit als bedoeling heeft het wegvegen van sneeuw/regen/… te verbeteren?
Alleszins is bij mij ook fel versleten :D

Het is o zo hard genieten.

Hierbij onze nieuwe aanwinsten;

Samen met mijn vriendin in 2020 skies gekocht voor de kerst vakantie van 2020-2021. Helaas ging deze niet door, dus hopelijk kunnen we vrijdag richting de alpen om de nieuwe aanwinsten te gaan testen.

Mijn vriendin heeft gekozen voor de rossignol nova 14 TI nadat ze in de verhuur op de rossignol nova 8 had geskied.

Zelf heb ik gekozen voor de Head I Titan Super Shape in combinatie met De Lange LX 130 schoenen. Ben benieuwd hoe het skied…

null

Met skiën kom je echt tot rust.

Best wat nieuwe dingen aangeschaft voor dit seizoen. Onder andere deze jas en een zwarte broek van Picture bij Burnside gekocht. Afgelopen week vond ik dit thermoshirt van Icepeak, ook een leuke aankoop. En er is nog een Craft legging onderweg.

null

null

Sneeuwplanker 🏂🏻

Vandaag nieuwe ski’s binnen gekregen en schoenen voor mijn man. Zondag voor het eerst erop skiën. Hopen dat het bevalt. Vind het heel erg spannend.

null

Waar kopen jullie nu je nieuwe gear (liefst met korting)??

Overal waar de korting het hoogste is….

Onlangs voor mijn vrouw gekocht:

Helm : Duijvestein, Skischoenen : DAKA, Skis : Ski Outlet Venray

*bericht bewerkt door Denktank op 31 dec 2021 08:48

Paul

@kvanzoelen wij hebben afgelopen week besteld bij eurofun met 50% korting

Voor de vrouw en dochter Elan Insomnia sport Ti Light en voor ondergetekende Nordica Dobermann GSR RB FDT zodat we weer kunnen knallen volgende week.

null
null

*bericht bewerkt door RenSas op 01 jan 2022 16:07

Stond al een paar jaar op mijn verlanglijstje: een goeie level 2 rugbeschermer, omdat mijn ambitie soms verder reikt dan mijn techniek 🤪.

null

Gloednieuwe Völkl RTM 76 uit seizoen 2019 aangeschaft, na goede ervaringen met het 2018 model als huurski in 2019 (= de laatste keer op de piste…)

null

null

Mijn eerste eigen ski’s (Fischer RC4 Worldcup SC, van 155 cm) en carbon stokken van Kompardell erbij 😁

Mede dankzij @Elisabeth101 voor haar advies.

Uitrusten doen we thuis wel!

null

Mijn eerste eigen ski’s (Fischer RC4 Worldcup SC, van 155 cm) en carbon stokken van Kompardell erbij 😁

Mede dankzij @Elisabeth101 voor haar advies.

Lotte77 op 02 jan 2022 13:26

Very nice ;)

null
null

En ook dit heb ik nieuw 😁

Uitrusten doen we thuis wel!

Mezelf wat gegeven voor Kerst.

null

Eindelijk mijn nieuwe toerski schoenen kunnen uitproberen, de Dalbello Quantum Free.
Omdat de 130 was uitverkocht, heb ik de 120 gekocht, ook omdat ik sterk het vermoeden had dat de buitenschoen (en dus de stijfheid) hetzelfde was, en het uitsluitend een prijsverschil betrof met andere binnenschoen en powerstrap.
Die heb ik ook opgewaardeerd.
https://www.dalbello.it/en-us/boots/touring/quantum-free-110…

Ze lopen heerlijk omhoog, en presteren in de afdaling (tot nu toe) meer dan voldoende .
Hier in gebruik bij -17, maar zo warm dat ik letterlijk de handen uit de mouwen moest steken:

null
null

*bericht bewerkt door Slim op 07 jan 2022 21:59

null

Mijn eerste eigen ski’s (Fischer RC4 Worldcup SC, van 155 cm) en carbon stokken van Kompardell erbij 😁

Mede dankzij @Elisabeth101 voor haar advies.

Lotte77 op 02 jan 2022 13:26

Very nice ;)
Die zien er bekend uit (type dan hè) 😉

elisabeth101 op 02 jan 2022 13:29

Stond al een paar jaar op mijn verlanglijstje: een goeie level 2 rugbeschermer, omdat mijn ambitie soms verder reikt dan mijn techniek 🤪.

null

Morzel op 01 jan 2022 16:19

Ik heb de gsr’s ook. Lekkere knalski inderdaad, superstabiel en spoorvast.
Veel plezier !

null

2 weken op gestaan, heerlijk!

Edwin van Riel

@evr66 dat lijken mij hele leuke ski’s, als ik de reviews en opmerking van Luke Koppa op Blister lees!

@evr66 dat lijken mij hele leuke ski’s, als ik de reviews en opmerking van Luke Koppa op Blister lees!

Slim op 10 jan 2022 16:11

@slim absoluut, enorme fun ski’s!

*bericht bewerkt door evr66 op 10 jan 2022 16:16

Edwin van Riel

Plaats een reactie