26 feb.-5 mrt. samen skiën Oostenrijk

M41 zoekt mensen om samen mee te skiën in Großarl-Dorfgastein in deze week. We gaan met ons gezin in die week. Mijn vrouw skiet niet en de meiden (8 en 4) gaan op les. Dus deze papa zoekt gezellige mensen om hier en daar een skidag/tocht mee te maken die week. Niveau maakt niet uit (zelf gevorderd). Afspreken in het gebied van Flachau-Wagrain kan ook.
Groeten Maurice

Het is toch Wagrain geworden. Dus samen skiën in Wagrain-Flachau-Kleinarl? Afspreken op de berg ook helemaal goed.

Hallo Maurice
Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Mijn vrouw gaat ook niet skieen. Mijn 2 dochters van 7 en 10 gaan ook mee. Had me graag bij je aangesloten. Echter heb ik al 2 jaar een boeking in Filzmoos staan. Klein gebied. Express gedaan zodat Mijn vrouw er ook wat aan heeft. Vind het wel jammer vind nier snel mensen die in hetzelfde schuitje zitten.

Gr,

Rutger

*bericht bewerkt door pulleke op 31 dec 2021 19:16

null

Zitten niet ver er vanaf

Is volgens mij ook dezelfde skipas zelfs 😉

En ik denk dat als je op de juiste plek het gebied in gaat (en da’s niet Wagrain dan, eerder Flachau of Rote 8’er) dat het nog korter is ;).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Had je een PB gestuurd misschien kunnen we een x contact hebben.

Gr

Rutger

Rutger en ik hebben al contact gehad. Zijn er nog meer mensen die in de week van 26 februari tot 5 maart in Ski Amadé te vinden zijn? Wij zitten in Wagrain dus kan binnen het zelfde gebied ook naar Kleinarl, Flachau of Alpendorf komen skiën. Meeten op de berg kan natuurlijk ook.

Plaats een reactie